Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@14:11:32 GMT

مسی ششمین کفش طلای اروپا را دریافت کرد+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۵۸۳۸

مسی ششمین کفش طلای اروپا را دریافت کرد+ عکس

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از موندو دپورتیوو، لیونل مسی امروز (چهارشنبه) در یک مراسم کفش طلای اروپا را دریافت کرد. مهاجم بارسلونا در فصلی که گذشت توانست ۳۶ گل به ثمر برساند و با کسب ۷۲ امتیاز برای ششمین بار برنده این جایزه شود. ستاره آرژانتینی پیش از این جایزه پیچیچی (آقای گل لالیگا) را هم دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم علاوه بر خانواده مسی، خوسپ ماریا بارتومئو( رییس باشگاه بارسلونا)، لوییس سوارس و جوردی آلبا نیز او را همراهی کردند.

ستاره آرژانتینی پس از دریافت کفش طلا گفت: از خانواده، مدیریت و هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم. از سوارس و آلبا که مهم‌ترین نقش را برای کسب این جایزه داشتند قدردانی می‌کنم. با وجود این که جایزه را من دریافت کردم اما این عنوان متعلق به همه تیم است.

مسی پیش از دریافت جایزه به اهمیت لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد و گفت: لیگ قهرمانان خاص است و هر سال دوست داریم فاتح این جام شویم. با این حال خیلی سخت است هم در لالیگا، هم در لیگ قهرمانان و هم در کوپا دل ری خوب بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسی توپ طلا بهترین بازیکن جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت

محمدی فلاح گفت: در طرح پرستاری خانواده محور به هر نفر ۲۱میلیون ریال پرداخت می شود .

وی گفت : تعداد مستمری بگیران زیر پوشش بهزیستی البرز از ۱۹ هزار نفر در سال ۱۴۰۱ به ۲۵ هزار و ۲۱۵ نفر در آغاز سال جاری افزایش یافتند.

محمدی فلاح بیان کرد: میزان مستمری مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۳ به نسبت سال گذشته ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت و این افزایش با مستمری فروردین ماه پرداخت می شود .

مدیرکل بهزیستی استان البرز یاد آورشد: امسال نیز اعتبارات خرید تجهیزات توانبخشی شامل انواع ویلچر سمعک واکر توالت فرنگی عصا ساعت نابینایان حدود ۱۰۰ درصدرشد نسبت به سال گذشته افزایش نشان می دهد.

محمدی فلاح اظهار کرد: برای اولین بار ۲۰ ویلچرکربنی فوق سبک با صرف ۱۱ میلیارد ریال برای افراد با معلولیت جسمی، حرکتی و ضایعه نخاعی تولید شرکت های دانش بنیان در استان البرز تامین شده است.

 

 

    باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • درخواست حق اولاد برای خانم های شاغل
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • پیش بینی فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 توسط یک سگ خانگی / فیلم
  • شمار دریافت کنندگان حق پرستاری خانواده محور در البرز افزایش یافت
  • اعطای نخل طلای افتخاری کن به استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن
  • ارائه تسهیلات به خانواده‌ها در راستای رفع موانع فرزندآوری
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • ببینید | بایرن ۱ - آرسنال صفر
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده