Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه کمبود ظاهری در زمینه تعداد معلم وجود ندارد و هیچ کلاسی بدون معلم نیست گفت: به ازای هر معلم ۲۶ دانش‌آموز بر‌اساس استاندارد تعریف شده است که از این حیث کمبود معلم وجود دارد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضوان حکیم زاده ظهر امروز در حاشیه سفر به گرمسار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوره ابتدایی در مدارس کشور ۸ میلیون و ۲۷۰ هزار دانش‌آموز ثبت‌نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان داشت: از مجموع دانش‌آموزان ثبت‌نام‌شده در مدارس کشور تعداد یک‌میلیون و ۵۰۰ نفر کلاس اولی هستند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش عنوان کرد: کمبود معلم در مدارس ابتدایی را با استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و معلمان آموزش‌دیده برطرف خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید
تهران| وزیر آموزش و پرورش: طرح رتبه‌بندی معلمان از مهر ۹۸ اعمال می‌شود

اعمال مدرک تحصیلی بالاتر برای معلمان در مجلس تصویب شد

تذکر نماینده ارومیه به وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان

حکیم زاده بیان داشت: برای رفع مشکل کمبود معلم ورزش در مدارس نیز در نظر داریم دوره‌های توانمندسازی آموزگاران برای ارتقای سواد حرکتی و بهره‌مندی از این ظرفیت را در دستور کار قرار دهیم.

وی بر لزوم مشارکت خانواده‌ها با مدارس تأکید کرد و گفت: توسعه انجمن‌های اولیا و مربیان جزو برنامه‌های وزارت آموزش‌وپرورش است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: امسال طرحی به نام خشونت‌زدایی عاطفی با مشارکت اولیا دانش آموزان در مدارس کشور اجرایی می‌شود.

حکیم‌زاده افزود: این طرح در قالب پیشگیری از مقایسه کردن، تحقیر کردن، نادیده گرفتن امنیت روانی و عاطفی دانش‌آموزان و سرزنش کردن در مدارس ابتدایی سراسر کشور اجرایی می‌شود تا علاوه بر حذف خشونت فیزیکی در مدارس خشونت‌های کمتر شناخته‌شده نیز حذف شوند.

به گزارش تسنیم، نخستین مرکز یادگیری محلی، ویژه آموزش والدین کودکان پیش از دبستان استان سمنان با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش‌وپرورش در گرمسار راه‌اندازی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حکیم زاده معلم کلاس درس مدارس ابتدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است

به گزارش قدس آنلاین،صالح بهرام‌پور  اعلام کرد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کیش، به دلیل احتمال ادامه بارش ها و آبگرفتگی معابر به منظور حفظ آرامش خانواده‌ها و امنیت دانش آموزان امروز چهارشنبه کلاس‌های درس مدارس ابتدایی این جزیره غیر حضوری خواهد بود.

وی افزود: دانش آموزان می توانند دربستر فضای مجازی تعریف شده آموزش های درسی خود را دریافت کنند.

به دلیل وضعیت جوی نامساعد و هشدار سطح قرمز هواشناسی، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیز مدارس این جزیره غیر حضوری برگزار شد.

سرعت تند باد امروز در کیش به ۶۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع امواج نیز تا سه متر رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۳۸۰۰ معلم به مدارس ابتدایی در استان
  • راه جبران ناترازی نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش چیست؟
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • مدارس ابتدایی کیش غیرحضوری است
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان