Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های فوتبال شهر خودرو خراسان و نفت مسجد سلیمان به خاطر اتفاقی عجیب با تأخیر آغاز شد. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های فوتبال شهر خودرو خراسان و نفت مسجد سلیمان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی کشور قرار بود از ساعت 16:20 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد آغاز شود که این دیدار به دلیل اتفاقی عجیب با تأخیر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار است که در جلسه هماهنگی پیش از بازی که روز گذشته برگزار شد، مقرر شد تیم نفت مسجد سلیمان با جوراب سفید داخل زمین حاضر شود اما امروز این تیم با جوراب‌های مشکلی پای به زمین مسابقه گذاشت. این موضوع با ممانعت ناظر بازی مواجه شده و به همین دلیل دیدار تیم‌های با 15 دقیقه تأخیر آغاز شد.

در نهایت بازیکنان تیم نفت با پیچیدن نوار چسب سفید روی جوراب خود، موفق شدند رضایت مسئولان برگزاری بازی را جلب کنند و دیدار دو تیم از ساعت 16:35 آغاز شد.

پایان خوش مذاکرات مسئولان نفت مسجدسلیمان؛ مهدی تارتار به شهر اولین‌ها بازگشت

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم شهر خودرو نفت مسجدسلیمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهر خودرو نفت مسجدسلیمان تیم شهر خودرو نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟

لودمیلا چریتا ایران را کشور نور توصیف کرد. ۵۰ سال پیش سریال سلیمان و ملکه سبا به کارگردانی پیر کرونلیک محصول مشترک ایران و آلمان و فرانسه با بازی بازیگران فرانسوی و ایرانی در شهر‌های جنوب ایران ساخته شد.

روزنامه اطلاعات ۲۸ فروردین ۱۳۵۳ گپ کوتاهی با لودمیلا چریتا بازیگر فرانسوی نقش ملکه سبا این سریال منتشر کرد.

از ایران بازیگرانی، چون بهروز به‌نژاد، ایرن زازایانس، ولی شیر‌اندامی و مری آپیک در این فیلم بازی کردند. خبر را بخوانید و عکس‌هایی از سریال سلیمان و ملکه سبا تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • گلایه متقاضیان نهاوندی از تاخیر در تحویل زمین و خودرو طرح جوانی جمعیت
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • (عکس) سفر به ایران قدیم؛ بازیگر فرانسوی درباره ایران چه گفت؟