Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بوکس نوجوانان ایران با کسب تنها یک مدال برنز، به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ امارات، پایان داد.

به گزارش ایسنا، در حالی که تیم ملی بوکس نوجوانان ایران با ۱۰ بوکسور عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ در امارات شده بود، در پایان مسابقات تنها با کسب یک مدال برنز و ۹ بوکسور حذف شده، به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب امروز (چهارشنبه) ۲۴ مهر ماه ۱۳۹۸، محمد پارسی بوکسور وزن ۵۴ کیلوگرم ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات مقابل "یعقوبوف" از تاجیکستان قرار گرفت و با قبول شکست در این مبارزه، به مدال برنز مسابقات بسنده کرد. او با شکست دادن "حیدر عبدولهابی" از عراق راهی مرحله نیمه‌نهایی شده بود.

به این ترتیب او تنها مدال ایران در این رقابت‌ها به دست آورد، چرا که سایر نمایندگان تیم ایران در روزهای گذشته با قبول شکست مقابل حریفان از دور رقابت‌ها کنار رفته بودند. در دوره گذشته این مسابقات نیز که سال ۲۰۱۷ به میزبانی فیلیپین برگزار شد، نمایندگان ایران به یک مدال برنز دست یافتند.

اسامی بوکسورهای ایران در این مسابقات به شرح زیر بود؟
وزن ۴۸ کیلوگرم، پوریا سعیدی اصل
وزن ۵۰ کیلوگرم، امیرمحسن اورجعلی‌زاده
وزن ۵۲ کیلوگرم، علیرضا شعبان‌زاده
وزن ۵۴ کیلوگرم، محمد پارسی
وزن ۵۷ کیلوگرم، ابوالفضل فریدی
وزن ۶۰ کیلوگرم، سیدعلی هاشمی‌سب
وزن ۶۳ کیلوگرم، سهیل‌ الله‌ورن
وزن ۷۵ کیلوگرم، امیرحسین رضایی
وزن ۸۰ کیلوگرم، عرشیا شعبانی‌پور
وزن ۸۰+ کیلوگرم، امین ابراهیم‌زاده

هدایت بوکسورهای نوجوان ایران را رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی، مرتضی سپهوند و مرتضی خفایی به عنوان مربیان بر عهده دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوكس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات کوراش قهرمانی ایران با معرفی نفرات برتر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی مردان ایران و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک، طی روز‌های ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور در قالب ۲۱ تیم از ۲۰ استان کشور به میزبانی سالن شهید فهمیده در شهر زاهدان سیستان و بلوچستان برگزار شد.   با اتمام پیکار‌های بخش مردان این رقابت‎ها، نتایج به شرح زیر اعلام شد:   وزن ۶۰ کیلوگرم ۱- مهدی قره قاش ۲- محمد خسروی ۳- سعید طالبی نیا و محمد کاظم براتی (سوم مشترک)   وزن ۶۶ کیلوگرم: ۱- مجید وحید بریمانلو ۲- علی محمدی بریمانلو ۳- حسن گروهی و حسین پولادی (سوم مشترک)   وزن ۷۳ کیلوگرم: ۱- رضا احمدزاده ۲- الیاس پاکدل ۳- مهران محمدی بریمانلو و احسان مهماندوست (سوم مشترک)   وزن ۸۱ کیلوگرم: ۱- رامین احمدزاده ۲- علی زحمت‌کش ۳- علی عفتی و رضا پارساپور (سوم مشترک)   وزن ۹۰ کیلوگرم: ۱- امید تیزتک ۲- پوریا مهنانی ۳- تورج چناری و امیرمحمد رمضانی (سوم مشترک)   وزن ۱۰۰ کیلوگرم: ۱- مسعود قوی بازو ۲- حامد شاکری ۳- امید ساعدپناه و فردین شاهباز (سوم مشترک)   وزن ۱۰۰+ کیلوگرم: ۱- علیرضا نیک‌سرشت ۲- محمدرضا وحدانی ۳- فرزین شاهباز و حسن روحانی (سوم مشترک)   همچنین در رده‌بندی تیمی این مسابقات، تیم خراسان رضوی قهرمان شد، خراسان شمالی به مقام دوم رسید و سیستان و بلوچستان در رده سوم ایستاد.   نفرات برتر این مسابقات، خرداد ماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تهران شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • چهار مسابقه را با ۴ مدیر اعزام شدم/ از دیدن علی دایی استرس گرفتم
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت بین‌المللی قزاقستان
  • قطعی‌شدن ۳ برنز بوکسورهای ایران در تورنمنت قزاقستان
  • پایان مسابقات کوراش قهرمانی ایران با معرفی نفرات برتر