Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@19:38:39 GMT

بازداشت یکی از رهبران آزادیخواه کشمیری

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۵۹۲۳

بازداشت یکی از رهبران آزادیخواه کشمیری

یکی از رهبران جناح آزادی‌ بخش جامو و کشمیر که خواستار تجمع مردمی در سرینگر بود دستگیر شد. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ بین الملل پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جیو نیوز، یکی از رهبران آزادی‌ بخش کشمیری به نام «حیات بت»که خواستار تجمع مردمی در سرینگر بود توسط پلیس دستگیر و به منطقه نامعلومی انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس شهر سرینگر اعلام کرده است که رهبرانی که قصد ایجاد اعتراضات مردمی در سرینگر را داشته باشند دستگیر و با آنان برخورد می کند.

مقام‌های هندی همچنان ممنوعیت آمد و شد و پاره‌ای محدودیت‌های دیگر در سرینگر اعمال کرده‌اند تا مانع از برگزاری تجمع‌های اعتراض‌آمیز احتمالی شوند.

موکب حمایت از مردم کشمیر در مسیر کاروان زائران کربلا + تصاویرهفتادمین روز از حبس خانگی مردم کشمیر توسط هندبرگزاری مراسم همبستگی با کشمیر با حضور اصحاب رسانه + تصاویر

گفتنی است نزدیک به سه دهه است که بیش از 100 هزار نفر از مردان، زنان و کودکان کشمیر در نتیجه اعتراض علیه اشغال غیر قانونی ایالت جامو و کشمیر توسط هند جان خود را از دست داده اند و یا در بازداشتگاه های نامعلومی به سر می برند.

در حالیکه 73 روز از آغاز حکومت نظامی و حبس اجباری مسلمانان کشمیری توسط نظامیان هندی می‌گذرد، همچنان مردم و رهبران آزادیخواه کشمیری در حبس خانگی به سر می‌برند.

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشمیر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشمیر کشمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در ادامه سفر خود به استان سمنان در رأس هیأتی وارد مسجد امام (ره) سمنان شد. وی قرار است در جمع مردم مرکز استان سخنرانی کند.

پیش بینی می‌شود این سخنرانی به مسائل مهم استان مانند آب، اشتغال، صنعت و… اختصاص داشته باشد.

خبر تکمیل می‌شود.

کد خبر 6081698

دیگر خبرها

  • تجمع مردم در حمایت از عملیات سپاه پاسداران 
  • راهپیمایی مردم خراسان جنوبی در حمایت از عملیات تنبیهی وعده صادق + تصاویر
  • دیدار مردمی رییس جمهور با مردم دامغان آغاز شد
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • تجمع طلاب حوزه علمیه رضویه گرگان در دفاع از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • دیدار مردمی رئیس‌جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم سمنان آغاز شد
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • قمی ها در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» راهپیمایی می کنند