Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- پلتفرم استریم ویدیو وودو به‌تازگی اعلام کرد که کنترل‌های جدیدی این سیستم به والدین اجازه می‌دهد که صحنه‌هایی که مناسب کودکان نیست را به‌صورت خودکار بی‌صدا کرده یا از آن‌ها عبور کنند. پلتفرم استریم ویدیو "وودو" به‌تازگی اعلام کرده که کنترل‌های جدیدی این سیستم به والدین اجازه می‌دهد که صحنه‌هایی که مناسب کودکان نیست را به‌صورت خودکار بی‌صدا کرده یا از آنها عبور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، سرویس وودو که توسط وال مارت اداره می‌شود، اخیرا از ابزار جدیدی به نام Family Play رونمایی کرده است که به والدین اجازه می‌دهد تا قوانینی تنظیم کنند که صحنه‌های سوءمصرف مواد، زبان گفتاری نامناسب، خشونت، امور جنسی و برهنگی موجود در فیلم‌ها را به‌صورت خودکار دور بزنند.
 
در حال حاضر این قابلیت برای شروع روی 500 عنوان استودیو بزرگ فعال است و وودو قصد دارد تا هر هفته این قابلیت را برای فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی بیشتری فعال کند.  
وودو علاوه بر قابلیت Family Play بخش جدیدی را نیز برای امتیازدهی و نظرخواهی والدین به راه انداخته است.
علاوه بر این، وودو در همکاری با  Common Sense Media قصد دارد تا توصیفاتی را در رابطه با فیلم‌ها و سریال‌ها ارائه دهد و به‌ این‌ ترتیب والدین را در تشخیص مناسب بودن محتوای آن برای تماشای خانوادگی یاری کند.
 
 همچنین وودو ویژگی‌ای به نام Kids Mode را به سیستم خود افزوده است و فهرستی محدود از نمایش‌ها و فیلم‌های مختص کودکان را در آن گنجانده است. این قابلیت در نسخه رایگان یا عناوین خریده شده وودو فعال است.
 
البته وودو برای محکم کردن خود به‌عنوان یک پلتفرم پخش فیلم خانواده‌دوست از سری سریال 11 قسمتی جدیدی به نام Mr. Mom هم رونمایی کرده است و دو قسمت اول این سریال به زودی پخش خواهد شد و هر هفته قسمت‌های جدیدتر این سریال در این پلتفرم به نمایش درخواهند آمد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: محتوای غیراخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم
  • تبلیغ بین سریال‌ها دردسر ساز شد
  • تصاویری زشت و نامناسب از چاقوکشی پدران در مسابقات نونهالان! | فیلم
  • جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • زشت و زیبای سریال افعی تهران | سحر دولتشاهی تراپیست است یا ...؟ |‌ ویدئویی از شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی در سریال مطرح
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی
  • پیام ویژه تهران برای واشنگتن چه بود؟ | خط قرمز جدیدی که ایران ترسیم کرد