Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@11:13:44 GMT

عکس/ پل معلق تمام شیشه در شهرستان هیر

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۵۹۸۳

عکس/ پل معلق تمام شیشه در شهرستان هیر

پل تمام شیشه‌ای معلق و قوسی‌شکل هیر که در حال ساخت است دستاورد خلاقانه مهندسان کشورمان است که همزمان با سفر رئیس جمهور افتتاح خواهد شد و گردشگران می‌توانند از این پروژه منحصربه‌ فرد بازدید کنند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد در جلسه  ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی بحران شهرستان یزد گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان ضرورت داشت ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور دستگاه‌های مرتبط و خدمات رسان برگزار و هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آید.

وی افزود: برای به حداقل رساندن خسارت احتمالی بارش‌های پیش رو به شهروندان و زیرساخت‌ها شهری، هماهنگی بین بخشی برای هم پوشانی خدمات انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تجربه و سوابق مدیران در سال‌های گذشته نسبت به حوادث احتمالی برنامه ریزی انجام و کشیک‌هایی برای آمادگی دستگاه‌ها و نیرو‌های خدماتی برای ۴۸ ساعت آینده در نظر گرفته شده است.

مدرسی خاطر نشان کرد: با تشریح خدماتی که لازم است رقم بخورد و با ظرفیت دستگاه‌هایی که وجود دارد، ان شاء الله شاهد بارش‌های پرخیر و برکت و بدون حادثه باشیم. 

تعطیلی تمامی کمپ‌های کویرنوردی و دیگر تفرجگاه‌های خارج از شهر که در مسیر احتمالی سیلاب است و اطلاع رسانی سازمان جهادکشاورزی به دامداران و کشاورزان برای آمادگی و مقابله با خسارات احتمالی ناشی از فعالیت سامانه بارشی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • با وسایل ساده و ابتدایی در خانه شعبده بازی کنید
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است