Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن ضابط، مدیر امور قرآنی منطقه پدافند هوایی شمال در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: به همت مرکز قرآن وعترت منطقه پدافند هوایی امام حسن مجتبی(ع) شمال کشور، کلاس‌های تخصصی حفظ قرآن کریم از ابتدای آبان‌ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها ویژه کارکنان پایور وظیفه یگان است، اظهار کرد: این دوره‌ها با دعوت از اساتید مجرب و همچنین نفرات منتخب سی ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی پدافند هوایی آجا در سطح ستاد فرماندهی منطقه شمال برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضابط با اشاره به برنامه ویژه تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، بیان کرد: محافل قرآنی و همچنین کرسی‌های تلاوت قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان با بهره‌گیری از قاریان، حافظان وسخنرانان داخلی و تجلیل از چهره‌های قرآنی در سطح ستاد فرماندهی منطقه پدافند هوایی شمال و گروه‌های پدافندی شامل شهید ستاری، شهید ظرافتی بابلسر، شهید عیسی‌پور پونل، سمنان وحضرت معصومه(ع) قم روز گذشته، 23 مهرماه برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی منطقه پدافند هوایی شمال قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6086753

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • اختتامیه دوره‌های آموزشی غنچه‌های نور در کاشان