Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان شهرکرد‌ گفت : تسهیلات مقاون‌ساری مسکن در شهرستان شهرکرد به ۴۷۰۰ واحد پرداخت شده است. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، عبدالعلی ارژنگ بعدازظهر امروز در آیین افتتاح طرح هادی روستای هرچگان با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی نگاه ویژه‌ای به روستاها وجود دارد، اظهار داشت: در چهارمحال و بختیاری روستاییان نقش خود را در زمینه‌های مختلف ایفا کرده‌اند و دولت‌های مختلف نیز به روستاییان ارائه خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات کم‌بهره اشتغال‌زایی در روستاها یکی از اقدامات دولت در روستاهاست، افزود: در شهرستان شهرکرد 290 فقره پرونده تشکیل شد که بالغ بر 28 میلیارد تومان اعتبار مصوب داشت که تاکنون 20 میلیارد تومان در روستاها پرداخت و زمینه اشتغال پایدار در روستا را فراهم کرد.

فرماندار شهرستان شهرکرد بیان کرد: پرداخت تسهیلات در طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی از دیگر اقدامات دولت در روستاهاست که حدود 4700 واحد در سطح شهرستان شهرکرد از این تسهیلات استفاده کردند.

نوبخت: یک‌هزار و 125 میلیارد تومان تسهیلات مسکن به سیل‌‌زدگان لرستان اختصاص یافتبانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن محرومان همکاری بیشتر داشته باشندافزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر برای دویست هزار واحد مسکونی

ارژنگ ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات دولت در روستاها اجرای طرح مسکن محرومان است که قرار است 2000 واحد در استان کلنگ‌زنی و در بازه زمانی یک سال انجام شود که سهم شهرستان شهرکرد 350 واحد است.

‌وی اجرای طرح هادی قیر رایگان را از دیگر اقدامات انجام شده در روستاها دانست و عنوان کرد: تاکنون 212 هزار متر مربع آسفالت‌ریزی در شهرستان شهرکرد انجام و 16 روستا نیز از این طرح بهره بردند.

فرماندار شهرستان شهرکرد تصریح کرد: در کنار طرح‌های هادی اقدامات فرهنگی و اجتماعی نظیر تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در روستاها نیز انجام شده است.

وی تشریح کرد: یکی از مشکلات شهرستان شهرکرد اعتبارات کم بنیاد مسکن است به طوری که در سال گذشته و سال جاری مجموع اعتبارات شهرستان در حوزه بنیاد مسکن 200 تا 300 میلیون تومان بود که هیچ پروژه‌ای را نمی‌توان شروع کرد.

ارژنگ ادامه داد: دلیل این موضوع این است که در سطح شهرستان شهرکرد طرح‌های هادی اجرا شده این در حالی است که در بسیا ی از روستاهای ما هنوز بخش عمده معابر مانده است. همچنین شهرستان شهرکرد از اعتبارات توازن بنیاد مسکن محروم است و اعتبارات نفت وگاز نیز به این شهرستان تعلق نمی‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: همه روستاهای استان طرح هادی دارند و این طرح در 329 روستا با اعتبار بالغ بر 160 میلیارد تومان اجرا شده است.

به گزارش تسنیم فاز اول سایت بنیاد مسکن در روستای هرچگان‌ با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح شد‌.

این شهرک به مساحت 265446 مترمربع است که فاز اول آن 189764 مترمربع افتتاح شد.

انتهای پیام/ش

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، جلال محمودیان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان اظهار کرد: از طریق صندوق امداد ولایت کردستان در سال 1402 پنج هزار و 387 فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته  133 میلیارد تومان بوده، افزود: حدود 65 میلیارد و 236 میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد سه هزار و ۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: 31 میلیارد و 286 میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ 800 طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.

مدیر امور شعب امداد ولایت استان کردستان ادامه داد: 23 میلیارد تومان به تعداد 799 مورد نیز در زمینه کمک به تأمین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان به تعداد 269 فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

محمودیان تصریح کرد: هشت میلیارد و 500 میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به 332 نیازمند پرداخت شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • شروط بنیاد مسکن مانع تخصیص «قیر رایگان» به روستاها می‌شود