Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، قربانی، مدیرکل راه آهن اراک از افزایش فوق العاده ۳۲ رام قطار همزمان با بازگشت زائران اربعین ابا عبدالله الحسین خبر داد و گفت: با توجه به ازدحام زائران در مسیر بازگشت از کربلا این تعداد قطار در مسیر کرمانشاه و خرمشهر پیش بینی شده است.

قربانی افزود: این قطارها در روزهای ۲۵، ۲۶، ۲۷ و ۲۸ مهرماه امسال به صورت فوق العاده وظیفه خدمت رسانی و بازگشت زائران از شهرهای کرمانشاه، همدان و خرمشهر را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با احتساب این ظرفیت در مجموع شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با ۹۰۸ رام قطار در ایام اربعین حسینی ( ۱۵ تا ۳۰ مهرماه ) به زائران خدمت رسانی می کند.

حوزه راه آهن اراک شامل ۴۴۱ کیلومتر خطوط ریلی در پنج استان قم, مرکزی, لرستان, همدان و کرمانشاه است که ۲۱ ایستگاه را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/ ر

قطارهای فوق العاده راه آهن اراک برای بازگشت زائران اربعین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه آهن راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران

همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده و به ۸۵ دلار و هشتاد سنت در هر بشکه رسیده است. قیمت نفت خام دریای برنت نیز با افزایش ۳.۴ درصد به ۹۱.۱۳ دلار در هربشکه رسیده است.

در همین حال پیش‌‎بینی شاخص سهام در آمریکا با شیبی تند ۴۸۰ واحد کاهش پیدا کرده و پیش‌بینی در خصوص شاخص نزدک نیز نزدیک به دو درصد کاهش داشته است.

کد خبر 745913

دیگر خبرها

  • تجهیز آزمایشگاه درمانگاه محمدیه به دستگاه آنالیز خودکار بیوشیمی+ فیلم
  • تجهیز آزمایشگاه درمانگاه محمدیه به دستگاه آنالیز خودکار بیوشیمی
  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان