Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@21:15:37 GMT

کره‌شمالی به آمریکا و کره‌جنوبی هشدار داد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۶۰۸۳

کره‌شمالی به آمریکا و کره‌جنوبی هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA)، پیونگ یانگ امروز چهارشنبه در خصوص برگزاری هرگونه رزمایش نظامی مشترک کره جنوبی با آمریکا در سال جاری میلادی هشدار داد.

به گزارش این رسانه، هشدار کره شمالی پس از آن مطرح شد که «دیوید اِیچ. برگر» (David H. Burger ) فرمانده تفنگداران دریایی آمریکا به تازگی در نشستی گفته بود که تفنگداران دریایی کره جنوبی و آمریکا رزمایش‌های ‌متداول  انجام داده‌ و قصد دارند در ماه‌ های آتی نیز دوباره رزمایشی را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، پیونگ یانگ به سئول و واشنگتن هشدار داد تا نسبت به برگزاری هرگونه رزمایشی خودداری کرده و در این خصوص نیز تصریح کرد: گفتگو درباره صلح در چنین شرایطی بیهوده است.

کد خبر 4748927

منبع: مهر

کلیدواژه: کره شمالی کره جنوبی ایالات متحده آمریکا سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا عراق دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین رجب طیب اردوغان روسیه ایران فرانسه کردهای سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار قرمز قرمز جوی و دریایی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی طی روزهای سه شنبه ۲۸ فروردین تا چهارشنبه ۲۹ فروردین شاهد فعالیت قابل ملاحظه سامانه بارشی در سطح استان خواهیم بود.

وی افزود: بر اثر فعالیت این سامانه در سطح استان شاهد رگبار شدید باران و رعد و برق همراه با تگرگ، خرد و خاک و تندباد لحظه‌ای خواهیم بود و منطقه اثر آن بندرعباس، بستک، خمیر، سیریک، بندرلنگه، پارسیان، تنب بزرگ، جاسک، ابوموسی، جزیره سیری، حاجی آباد، رودان، بشاگرد، قشم، جزیره کیش، جزیره لاوان و میناب خواهد بود.

حسن زاده گفت: بر اثر این سامانه احتمال آبگرفتگی معابر به صورت گسترده، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، اختلال جدی در سفرهای بین شهری و شهری، اختلال در فعالیت‌های عمرانی و باغی و زراعی احتمال خسارت به برخی زیرساخت‌ها احتمال تخریب تأسیسات و سازه‌های واقع شده در حریم و بستر رودخانه‌ها، تخریب سازه‌های موقت و سبک در اثر طوفان لحظه‌ای و اختلال در سفرهای هوایی و دریایی وجود دارد.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان در کلیه مناطق استان آمادگی کامل داشته باشند همچنین مردم استان از توقف و تردد در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و از انجام سفرهای سفرهای برون شهری پرهیز کنند، در این مدت توصیه می‌شود از فعالیت‌های کوه نوردی اجتناب شده و از محصولات کشاورزی محافظت شود.

حسن‌زاده تصریح کرد: مطابق هشدارهای دریایی اداره‌کل هواشناسی استان و بررسی خروجی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، طی روزهای آینده شاهد شرایط ناپایدار دریایی در سطح استان خواهیم بود و بر همین اساس هشدار سطح نارنجی دریایی صادر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان همچنین بر اشاره به صدور هشدار قرمز دریایی اظهار داشت: بر اثر فعالیت این سامانه شاهد ناپایداری شدید جوی و دریایی در جزایر خلیج فارس و مناطق دریایی استان از صبح سه شنبه هفته جاری ۲۸ فروردین تا چهارشنبه ۲۹ فروردین خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: این طوفان دریایی با وزش باد بسیار شدید شمال شرقی تا جنوب شرقی بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت (٣۴) نات همراه با رگبار شدید باران و رعدوبرق، تگرگ، تند باد لحظه‌ای و افزایش ارتفاع نزدیک ۳۰۰ سانتیمتر (۱۰ پا) در فراساحل تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس منطقه اثر شرق خلیج، فارس تنگه هرمز دریای عمان همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اثر فعالیت این سامانه احتمال بروز خسارت و اختلال در تردد کلیه شناورها، آسیب و خسارت به تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد.

حسن زاده تاکید کرد: دستگاه‌های امدادرسان در مناطق دریایی استان، تمهیدات لازم در مناطق دریایی و ساحلی استان را جهت جلوگیری از خسارات احتمالی، اجتناب از تردد شناورهای سبک و فعالیت‌های تفریحی، تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای مسافربری و کشتی‌های تجاری بیندیشند.

کد خبر 6078015

دیگر خبرها

  • تداوم هشدار قرمز هواشناسی در هرمزگان
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر
  • هشدار قرمز دریایی و بارندگی برای استان سیستان و بلوچستان
  • هشدار بی‌سابقه ایران به اسرائیل از طریق مصر
  • پیام جدید ایران به آمریکا و هشدار بی‌سابقه به رژیم اسرائیل
  • ‌صدور هشدار قرمز ‌برای دریای عمان/ پیش‌بینی ناپایداری جوی‌
  • صدور هشدار قرمز قرمز جوی و دریایی در هرمزگان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای سیستان و بلوچستان
  • هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش