Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان با بیان اینکه باید تلاش کنیم پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم، گفت: میزان تخصیص اعتبارات استان سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان بود که این میزان امسال با وجود تورم ۱۵۷ میلیارد تومان شده است. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدولی روزبهان عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهارداشت: میزان تخصیص اعتبارات استان سال گذشته 250 میلیارد تومان بود که این میزان امسال با وجود تورم 157 میلیارد تومان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس همین شرایط شاید امسال مجبور شویم به برخی پروژه‌ها تخصیص صفر دهیم. باید تلاش کنیم پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم و جلوی کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید را بگیریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خاطرنشان کرد: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان 20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که با این روند تخصیص اعتبارات 100 زمان برای تکمیل این پروژه ها نیاز است.

بندر چابهار در مسیر توسعه/اعتبار 3000 میلیاردی برای اجرای خط‌آهن 32 کیلومتریاعتبارات بخش گردشگری استان سمنان هدفمند شوداوجاقی: باید از اعتبار و افتخارات ووشوی ایران دفاع کنیم/ چینی‌ها برای پس گرفتن قهرمانی همه کار می‌کنند

وی یادآور شد: 42 درصد اعتبارات 670 میلیارد تومانی سال گذشته اختصاص پیدا کرد اما امسال میزان تخصیص‌ها 23 درصد خواهد بود که تنها 11 درصد آن پول نقد است. به عبارتی دیگر اعتبارات نقد امسال 18 میلیارد تومان است اما باید 28 میلیارد تومان حقوق پرداخت کنیم.

روزبهان ادامه داد: همه تلاش خود را به کار گرفتیم که تولید و صنعت در استان آسیب نبیند و در حد توان به تامین زیرساخت‌ها در بخش صنعت به ویژه شهرک‌های صنعتی کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل است که در سال جدید هم ادامه یافت.
در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.
گفتنی است، در سال گذشته نیز بیش از ۱۵۰۰میلیارد تومان اعتبار به ایرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه تزریق شده بود.

دیگر خبرها

  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل -میانه
  • بررسی میزان پیشرفت مصوبات سفر رئیس جمهور به قم
  • توسعه خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی نیازمند تخصیص اعتبارات
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است