Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@22:06:15 GMT

اربعين بيانگر اقتدار اسلام است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۶۳۶۲

اربعين بيانگر اقتدار اسلام است

خبرگزاری آریا- نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی، اربعین را بیانگر اقتدار اسلام در برابر جهان کفر دانست و گفت: ما از امنیت موجود در اربعیین امسال قدردان زحمات و تلاش های مجاهدانه پلیس هستیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، "سعید جلیلی" در بازدید از پایانه خسروی اظهار داشت: علی رغم همه جوسازی های دشمنان و تلاش آنها برای کم اهمیت جلوه دادن مراسم اربعین، امسال شاهد رشد قابل ملاحظه زائران بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: حضور پرشور زوار در مرزهای چهارگانه کشور خصوصا خسروی که برای اولین بار به روی زائران اربعین گشوده شده بود تمامی برنامه های دشمنان را نقش برآب کرد.
جلیلی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران و دیگر امت های اسلامی بازهم حماسه آفرین شدند و ثابت کردند سیاست های ضددینی و مذهبی دشمنان کوچکترین خللی در عزم و اراده آنها پدید نمی آورد.
نماینده رهبری در شورای امنیت ملی همچنین در دیدار با معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از امنیت ایجاد شده توسط ماموران نیروی انتظامی ابراز رضایت کرد و گفت: قدردان زحمات و تلاش های مجاهدانه پلیس هستیم.
وی تصریح کرد: انبوه زائران در امنیت و آرامش کامل روانه کربلای معلی شدند و پس از زیارت قبور مطهر ائمه اطهار (ع) در صحت و سلامتی به کشور بازگشتند که این آرامش را مرهون حضور پلیس و دیگر نیروهای امنیتی کشور هستند.
جلیلی در پایان، امنیت موجود در مرز خسروی را نیز بسیار عالی ارزیابی و از تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه نیز قدردانی کرد.
در این دیدار سرهنگ "محمدرضا آمویی" نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط پلیس کرمانشاه را به اطلاع نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای امنیت ملی رساند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اربعین بیانگر اقتدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمد اسلامی روز دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: نظام دفاعی و امنیتی کشور هر گونه تعرض به مرکزهای یاد شده را در نطفه خفه خواهد کرد و با این تسلط و اقتدار حاکم بر کشور در سایه نیروهای مسلح، حفاظت و امنیت هسته‌ای در کمال اقتدار و اعتبار به لحاظ امنیتی برقرار است و هیچ نکته‌ای وجود ندارد.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه اتمی بوشهر نیز بیان کرد: از سال ۹۵ که عملیات اجرایی ۲ واحد جدید نیروگاه اتمی آغاز شد به دلایل گوناگونی فعالیت‌ها شکل نگرفته بود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است.

اسلامی ادامه داد: در این طرح ابتدا ۲۵۰ نفر در چند جبهه محدود فعالیت داشتند اما امروز تمامی جبهه‌‍‌های واحدهای ۲ و سه نیروگاه اتمی بوشهر فعال شده و بیش از سه هزار نفر در حال کار و فعالیت هستند.

وی گفت: این شمار نیروی کار در واحدهای یاد شده تا پیش از پایان سال از پنج هزار نفر عبور خواهد کرد.

اسلامی تاکید کرد: با این روند فعالیت‌ها تلاش می‎شود تاخیر مجدد در روند طرح‌های ۲ و سه رخ ندهد واکنون برنامه عمرانی طرح براساس برنامه زمانبندی در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • اجری موفق طرح نور در کرمانشاه
  • بخشی از اقتدار کشور مرهون تلاش رزمندگان خط مقدم نبرد اقتصادی است
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • اجرای موفق طرح نور در کرمانشاه
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق