Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس راه آهن کشور گفت: کارکنان پلیس راه آهن کشور جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در آماده باش کامل هستند و روزانه 55 رام قطار کار جابه جایی زائران به استان خوزستان را برعهده دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "حشمت اله ملکی" ضمن تقدیر و تشکر ار اقدامات شبانه روزی کارکنان انتظامی اظهار داشت : پلیس راه آهن با توجه به وظایف محوله تدابیر انتظامی را برای مسافران اندیشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه آهن کشور بیان داشت: خدمت رسانی پلیس راه آهن به صورت شبانه روزی بوده و تمام تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین در نظر گرفته شده است.
"سرهنگ ملکی" خاطرنشان کرد: با عنایت به ماموریت بسیار مهم اربعین حسینی و ضرورت برقراری نظم و امنیت در حوزه راه آهن، کارکنان این پلیس با تعاملات صورت گرفته با فرماندهان استان ها همواره تدابیر قرارگاه مرکزی اربعین و همچنین پلیس پیشگیری ناجا را سرلوحه خدمت رسانی خود می نمایند.
وی افزود: روزانه 55 رام قطار در خصوص جابه جایی زائران اربعین حسینی به استان خوزستان و 4 رام  قطار در مسیر شلمچه  به خرمشهر در حال خدمت رسانی هستند.
فرمانده پلیس راه آهن کشور در خاتمه با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده در راستای موج بازگشت زائران، بیان داشت : زائران محترم در خصوص زمان بندی حضور در ایستگاه موارد لازم را رعایت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آماده باش پلیس راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • آماده‌ایم اوکراینی‌ها را برای خدمت نظامی به کشورشان بازگردانیم
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند