Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دومین دوره قرعه کشی طرح همراز بین آن دسته از کاربران فعال همراه بانک انجام پذیرفت که در طول اجرای طرح به انجام تراکنش های بانکی از این درگاه اقدام و حداقل 300 امتیاز را کسب کرده بودند.

جوایز این مرحله از قرعه کشی شامل 100 جایزه 5 میلیون ریالی، 200 جایزه 2 میلیون ریالی و 100 جایزه 1 میلیون ریالی است که اسامی برندگان به زودی در سایت باشگاه مشتریان به نشانی https://club.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

esinabank.com/Home/Index دربخش نتایج قرعه کشی برای عموم قابل مشاهده خواهد بود.

مشتریان بانک سینا برای بهره مندی از طرح های باشگاه مشتریان و جوایزی که متعاقباً اعلام خواهد شد از هم اکنون می توانند امتیازات خود را با  انجام تراکنش در درگاه ها و بسترهای الکترونیک این بانک افزایش دهند. اولین مرحله قرعه کشی طرح همراز روز 22 تیرماه انجام شد و برندگان، جوایز خود را دریافت کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فریبا ولی پوری با اشاره به لزوم هم‌افزایی دستگاه‌ها در تحقق قانون جوانی جمعیت گفت: با هدف فرهنگ‌سازی فرزندآوری در جامعه، رویداد اعطای جایزه ملی جوانی جمعیت اواخر اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: رویداد جوانی جمعیت رویدادی علمی، فرهنگی و اجتماعی ملی در حوزه جمعیت است که در رشته‌های رسانه، نخبگان، مدیران، خانواده‌ها، دستگاه‌های حاکمیتی، شرکت‌ها و موسسات حقوقی و سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

ولی‌پوری آخرین مهلت شرکت در این رویداد را دهم اردیبهشت‌ماه اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد آثار خود را به banovanlr@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۱۶۸۵۰۱۵۶۳ در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!