Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری هفتمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد از ۹ آبان‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، عباس ملازینلی در نشستی خبری اظهار داشت: امسال هفتمین دوره المپیاد ورزشی در محلات شهر جهانی یزد برگزار می شود که پیش بینی می شود بیش از ۱۰ هزار نفر در این المپیاد حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این المپیاد در ۳۱ رشته برای بانوان و ۳۲ رشته برای آقایان برگزار می شود و در مجموع ۱۶۷ رویداد بزرگ ورزشی در درون محلات یزد اجرا خواهد شد.

ملازینلی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۶ هزار نفر برای شرکت در المپیاد ورزشی محلات یزد ثبت نام کردند، عنوان کرد: پیش بینی می شود با توجه به افزوده شدن ۱۲ رشته ورزشی در المپیاد هفتم، امسال آمار شرکت کنندگان از مرز ۱۰ هزار نفر عبور کند.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با تاکید بر اینکه ورزش باید به یک عادت در میان اعضای خانواده تبدیل شود، افزود: مشارکت عمومی مردم، ارتقاء نشاط و سلامت اجتماعی و نهادینه سازی ورزش در جامعه به ویژه برای بانوان از اهداف برگزاری این المپیاد ورزشی است.

وی یادآور شد: این رویداد ورزشی در طول مدت برگزاری در ۲۹ مکان ورزشی در محلات شهر یزد از جمله پارکها، مکانهای عمومی، مجموعه های ورزشی و ... انجام خواهد شد.

ملازینلی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری این المپیاد عنوان کرد: در برگزاری این المپیاد ۱۶ کمیته در ۲۰ کارگروه ۱۸۰ نفر را به کار گرفته اند.

وی تصریح کرد: قرار است در این المپیاد هزار و ۱۳۲ مدال بین شرکت کنندگان توزیع شود که این تعداد مدال برای المپیاد درون محله ای قابل توجه است.

ملازینلی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این المپیاد در روز ۹ آبان ماه، ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهید نصیری برگزار می شود و برگزاری مسابقات تا ۲۹ آذرماه ادامه دارد.

 

ثبت نام در سایت المپیاد ورزشی محلات یزد آغاز شد

محمدفاضل یوسفی با اشاره به اینکه المپیاد ورزشی محلات یزد به مدت دو ماه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: سایت ثبت نام برای شرکت در این المپیاد ورزشی همزمان با آغاز نشست خبری این المپیاد باز شده و علاقمندان می توانند برای شرکت در این المپیاد ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام در این المپیاد ورزشی امسال رایگان است، افزود: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت المپیاد به نشانی www.ligocup.com برای شرکت در هفتمین المپیاد ورزشی محلات یزد و انتخاب یکی از ۳۲ رشته بارگذاری شده اقدام کنند.

یوسفی عنوان کرد:جوایز این المپیاد در رشته های تیمی برای تیم های اول تا سوم به ترتیب مبالغ ۱.۵ میلیون، یک میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده ضمن اینکه در هر رشته ورزشی به قید قرعه میان تمام تیم های شرکت کننده، به دو تیم جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی پرداخت می شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: در رشته های انفرادی نیز برای نفرات اول تا سوم به ترتیب ۳۰۰، ۲۵۰ و ۲۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که در هر رشته ورزشی به قید قرعه میان تمام شرکت کنندگان، به دو نفر جایزه ۲۰۰ هزار تومانی پرداخت خواهد شد.

وی همچنین از انتخاب هواداران برتر در این رقابت ها خبر داد و گفت: با ساز و کارهای تعریف شده اقدام به معرفی هواداران برتر و اهدای تندیس المپیاد به آنها خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه رقابت سلامت شهرداری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر

محمد شیری شهردار ۱۵ منطقه صبح امروز در آیین زنگ تحرک و ورزش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای ورزشکار و خیر مقدم به خانواده‌های معظم شهدا، به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی و مشارکت و علاقه مندی شهروندان باب الرضای تهران در بحث ورزش اشاره کرد و گفت: حضور هزار و ۲۰۰ نفری شهروندان در این همایش پیاده روی نشانه این موضوع است.

او با اشاره به اینکه سال گذشته در همچین روز‌هایی همایش پیاده روی با حضور پرشور شهروندان برگزار شد افزود: امروز نیز شاهد استقبال و مشارکت بیشتر شهروندان در این رویداد ورزشی هستیم و امیدواریم این چنین برنامه‌های ورزشی و همگانی در سال‌های آتی نیز ادامه یابد.

شیری با اشاره به اینکه سال گذشته اقدامات نسبتا خوبی در سطح منطقه رقم خورد اظهار امیدواری کرد: امسال نیز با تلاش و همت مدیریت شهری منطقه کاستی‌های سال گذشته جبران شود.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه پایه و اساس ورزش قهرمانی ورزش همگانی و پیاده روی است بر اهمیت همایش‌های پیاده روی تاکید کرد و افزود: اگر امروز ما حتی یک نفر را به ورزش قهرمانی علاقه‌مند کنیم به هدف خود رسیده ایم.

شیری اضافه کرد: در بحث نرم افزاری ورزش، سال گذشته منطقه ۱۵ در «قهرمان شهر ۲» خوش درخشید و در رشته‌های والیبال، کشتی، ژیمناستیک و ... صاحب مقام‌های برتر شهر تهران شد، همچنین در حوزه سخت افزاری نیز بهسازی تمام زمین‌های چمن انجام شد و امسال نیز مجموعه ورزشی زنبق در محله هاشم آباد و مجموعه ورزشی شهرک جمهوری در کیانشهر احداث خواهد شد.

بوستان خلیج فارس برای اهالی جنوب شرق تهران سرشار از خاطرات خوش است

سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از مدیریت شهری منطقه برای برگزاری این همایش ورزشی در این روز گفت: بوستان خلیج فارس (پامچال) برای همه اهالی جنوب شرق تهران به دلیل برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌های متنوع فرهنگی و ورزشی سرشار از خاطرات خوش است.

او در ادامه افزود: امیدوارم با افزایش این دست برنامه‌ها خیرات و برکات بیشماری برای شهروندان جنوب شرق تهران به ارمغان آورد. 

صبح امروز، آیین زنگ تحرک و ورزش به مناسبت آغاز هفته فعالیت بدنی در ایستگاه‌های ورزش شهروندی با حضور محمد شیری شهردار منطقه ۱۵، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا بهرمن معاون ورزش آقایان و مرجان میرزایی معاون ورزش بانوان سازمان ورزش، معاونان، جمعی از مدیران شهری و هزار و ۲۰۰ شهروند از محلات ۱۹ گانه در بوستان خلیج فارس (پامچال) برگزار شد.

 همچنین در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، قهرمانان ورزشی و پیشکسوتان منطقه ۱۵ تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • المپیاد ورزشی کارگران تبریز برگزار می‌شود
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور
  • ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر احداث می‌شود
  • احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر
  • ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر احداث می‌شود
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی کشور در دانشگاه اصفهان
  • هشدار ASOIF نسبت به تضعیف جنبش المپیک با پرداخت پول