Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد آرژانتینی پس از خواباندن مچ «کیلین امباپه»، با به ثمر رساندن ۳۶ گل در فصل گذشته لالیگا و اختلاف سه گل نسبت به ستاره باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، ششمین کفش طلای خود را به خانه برد.  

مرد ۳۲ ساله آرژانتینی برای دریافت این جایزه به همراه همسر و ۲ پسرش یعنی «تیاگو» و «متئو» روی سن حاضر شد و آن را از دست پسر کوچکش که ار قضا هوادار بارسا نیست و واکنش‌های وی در ورزشگاه پس از گل خوردن آبی‌اناری‌ها سوژه رسانه‌ها شده است، دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی با این جایزه به نخستین بازیکنی تبدیل شد که برا سه سال متوالی کفش طلای اروپا را از آن خود می‌کند؛ او فصل گذشته با ۳۴ و فصل پیش از آن نیز با ۳۷ گل کفش طلا را تصاحب کرده بود.

فوق ستاره آرژانتینی نخستین کفش طلای خود را با ۳۴ گل در فصل ۲۰۰۹ – ۲۰۱۰ به دست آورد و ۲ کفش طلای دیگرش را نیز پس از ۲ فصل حاصلخیز (۲۰۱۱ – ۲۰۱۲ و ۲۰۱۲- ۲۰۱۳) به ترتیب با ۵۰ و ۴۶ گل به صندوقچه افتخارات خود اضافه کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیونل مسی کفش طلا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزه جسم و روح و عقل انسان را تقویت می‌کند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، مولوی نواب حوت امام جمعه اهل سنت کهیر کنارک در جمع نمازگزاران مسجد بلال روستای "تلمیشان" از توابع کهیر گفت: مسلمانان مسئول اصلاح تمام جوامع بشرى هستند. دراین‌باره خداوند متعال می‌فرماید: "كُنْتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَتُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ؛ شما (مسلمانان حقیقی) نیکوترین امتی هستید که پدیدار گشته‌اید (برای اصلاح بشر، که مردم را) به نیکوکاری امر می‌کنید و از بدکاری باز می‌دارید و ایمان به خدا دارید.

وی ادامه داد: خداوند را شاکریم که ما را به رمضان رساند و به ما توفیق روزه و حضور در مساجد را داد.

مولوی حوت بیان کرد: در ماه مبارک رمضان آمدن به مسجد سعادت است. رمضان ماهی بابرکت و ماه بندگی است.

رمضان ماه انجام اعمال نیک است. در این ماه مؤمن به اصلاح و تزکیه خود توجه می‌کند و آرام‌آرام به خودسازی و کمال می‌رسد.

وی افزود: الله تعالی ما را خلق کرده است تا به کمال و بالندگی برسیم. امام‌جمعه بخش کهیر با اشاره به تأثیر روزه گفتند: مؤمن با روزه‌گرفتن به کمال می‌رسد.
خداوند متعال بر انسان‌ها فرایض را لازم کرده است تا آن‌ها به پاکی درون و کمال برسند.

امام جمعه اهل سنت کهیر اظهار داشت: هدف از خلقت انسان و جن معرفت و شناخت الهی است. الله تعالی در وجود انسان نفس را گذاشته است و نیز شیطان را بر او مسلط کرده است و نیز جلوی آنان برنامه‌‌ها و مسیر سعادت را گذاشته است تا با گام نهادن در آن مسیر و اجرای برنامه‌های اصلاحی از نفس و شیطان در حفاظت باشند.

وی اضافه کرد: روزه روح و جسم انسان را سالم و تندرست می‌کند. با روزه روح انسان به پرواز درمی‌آید و با فرشتگان مشابهت پیدا می‌کند. همانگونه که فرشتگان هیچ تمایلی به خوردن و نوشیدن و خواسته‌های دلی ندارند، بندگان نیک الهی نیز در روزه‌های رمضان چیزی نمی‌خورند و نمی‌نوشند و به خواسته‌های دلی‌شان توجه نمی‌کنند.

قطعاً با گرسنگی راه‌های نفوذ شیطان به انسان مسدود می‌شود. آنگاه انسان به خود رنگ خدایی می‌گیرد. در ماه‌های دیگر شیطان خیلی بر انسان تسلط دارد. پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله و سلم می‌فرمایند: الله تعالی در ماه مبارک رمضان شیاطین را به غل‌وزنجیر می‌کشد.

مدیر مدرسۀ علوم دینی توحیدیۀ کهیر خاطرنشان کرد: با روزه جسم و اراده و عقل انسان تقویت می‌شود. همۀ فعالیت‌های دنیوی فرد به اراده‌اش وابسته هستند.
او اگر تصمیم بگیرد می‌تواند سرنوشت خود و دیگران را تغییر دهد. هرگاه انسان حکم الهی را بپذیرد و آن را در زندگی‌اش پیاده کند، قطعاً او انسانی عاقل و دانا است و خیلی راحت می‌تواند بر نفس و شیطان تسلط پیدا می‌کند، زیرا شیطان و نفس در برابر چنین انسانی ضعیف و ناتوان خواهند بود.

وی بیان داشت: الله تعالی در روزهای ماه مبارک رمضان از بندگانش می‌خواهد، چیزی نخورند، آنان با اجرای این دستور قطعاً رضایت الهی را به دست می‌آورند و در نزد پروردگارشان جایگاه پیدا می‌کنند و در نهایت وارد بهشت می‌شوند.

پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌و آله وسلم درباره چنین افرادی می‌‎فرمایند: «مَنْ صَامَ رَمَضَانَ إِيمَانًا وَاحْتِسَابًا غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ؛ هر کسی با دو نیت "ایمان" و "احتساب" سی روز رمضان را نه به‌خاطر عادت بلکه از سر ایمان و امید به پاداش الهی روزه گیرد، تمام گناهان او بخشیده می‌شود.» انسان با روزه از جهنم دور می‌شود و از دروازه ریان وارد بهشت می‌شود.

مولوی نواب حوت به تأثیر عبادت در شب‌های رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: در قیام شب‌های رمضان به مؤمن اجر و پاداش می‌رسد. پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله و سلم می‌فرمایند: " مَنْ قَامَ رَمَضَانَ إِيمَانًا وَاحْتِسَابًا غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ؛ هر کس از روی ایمان و طلب ثواب، شب‌های رمضان به عبادت و بندگی مشغول شود، گناهان گذشته‌اش آمرزیده می شود.» در این ماه مبارک رمضان کمر همت را برای عبادت ببندیم و از این ضیافت و مهمانی الهی استفاده کنیم و به عبادت و بندگی بیشتر توجه کنیم.
هر شخص در این ماه عبادت نفلی انجام دهد و قصد او حاصل‌کردن قرب و رضای الهی باشد، به اندازه عبادت فرضی دیگر ماها به او ثواب می‌‌رسد و برابر یک فرض دراین ماه به اندازه ثواب هفتاد فرض در دیگر ماه ها ثواب دریافت می‌کند.

دیگر خبرها

  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • راه‌های مقابله با شیطان در کتاب «بررسی تقابل شیطان با نماز»
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • مراکز خلاق چه مراکزی هستند؟
  • روزه جسم و روح و عقل انسان را تقویت می‌کند
  • چرا سربازان در گذشته گلوله‌های خود را می‌جوشاندند؟
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی