Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری قریب به 400 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی ورزش در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مسعود شریعتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در سالجاری برنامه های فرهنگی و ورزشی در سطح استان یزد  در بخش آقایان و بانوان به مناسبت هفته تربیت بدنی ورزش برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول بیان داشت: هفته تربیت‌بدنی از ۲۶ مهرماه آغاز شده و تا دوم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت که در این هفته اداره‌کل ورزش و جوانان استان، همگام با سراسر کشور اجرای برنامه‌های متنوعی را در دستور کار دارد تا بتواند سهمی ارزنده در ترویج ورزش در جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی ورزش و جلب مشارکت آحاد مردم برای حضور و همراهی در برنامه های ورزشی از مسائل مهم و اهداف این اداره کل است که سالانه در هفته تربیت بدنی و ورزش به آن پرداخته می شود، افزود: هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار "پیش به سوی ایران فعال " نام گذاری شده است که براین اساس در برنامه های این هفته بر تقویت بنیان خانواده ، تمرکز بر تقویت روحیه جهادی و حماسی ، تمرکز بر اصلاح نگرش و سواد حرکتی ، تمرکز بر تقویت انسجام اجتماعی ، تمرکز بر توانمندسازی کم توانان و تمرکز بر تقویت اخلاق و تعالی جامعه در دستور کار قرار گرفته است.

شریعتی با یادآوری اینکه قرار است متناسب با نام‌گذاری روزهای هفته تربیت‌بدنی، برنامه‌های متنوعی در این رابطه برگزار شود، اظهار داشت : «ورزش، همدلی و مشارکت اجتماعی» با رویکرد تمرکز بر تقویت بنیاد خانواده، «ورزش، ایثار ‌نهضت حسینی» با رویکرد تمرکز بر روحیه جهادی و حماسی، «ورزش، آگاهی و سبک زندگی فعال» با رویکرد تمرکز بر اصلاح نگرش و سواد حرکتی، از جمله شعار سه روز اول این هفته به‌شمار می‌رود.

 

وی افزود: «ورزش، سنت‌های آیینی و پیوند نسل‌ها» با رویکرد تمرکز بر تقویت انسجام اجتماعی، «ورزش، توانمندی و امید به آینده» با رویکرد تمرکز بر توانمندسازی کم‌توانان، «ورزش، پویایی و سلامت ملی» با رویکرد تمرکز بر توانمندسازی اقشار و «ورزش، معنویت و ولایت‌مداری» با رویکرد تمرکز بر تقویت اخلاق و تعالی جامعه، از دیگر شعارهای این هفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا ، دیدار با خانواده معزز شهدای ورزشکار ، دیدار با ائمه جمعه و تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان در تمامی شهرستان ها و بخش های استان انجام خواهد شد.

شریعتی ادامه داد: افتتاح چندین پروژه ورزشی و همچنین برگزاری مسابقات مختلف و متنوع ورزشی در رشته های فوتبال ، شطرنج ، همگانی ، ووشو ، ژیمناستیک ، والیبال ، تنیس روی میز ، رزمی ، تکواندو ، بسکتبال ، شنا ، کشتی ، دوچرخه سواری ، بومی و محلی ، کاراته ، اسکیت ، دوومیدانی ، ورزش های روستایی و عشایری ، قایقرانی ، بدمینتون ، جودو و  کوهپیمایی ، همایش های دوچرخه سواری ، پیاده روی ، ورزش صبحگاهی وعصرگاهی از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اضافه کرد:  توجه ویژه به ورزش های همگانی در روستاها و نیز برپایی رقابت های بومی و محلی از دیگر محورهای فعالیت اداره های ورزش و جوانان در سطح استان یزد در هفته تربیت بدنی خواهد بود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده فوتبال مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از استخدام ۴۱۷۰ نیروی بهداشت و مراقب سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، صادق ستاری‌فرد اظهار کرد: مکمل یاری و بهداشت دهان و دندان دانش‌آموزان به صورت جدی در حال انجام و غربالگری سلامت و هنجاریابی دانش آموزان به عنوان امری مهم باید پیگیری شود.

وی افزود: در حوزه تربیت بدنی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی، آموزش محیط زیست و آموزه‌های زیست محیطی ارائه می‌شود، همچنین با همکاری جمعیت هلال احمر طرح دادرس و ماهر و به عبارتی آموزش کمک‌های اولیه و کمک‌های امدادی به دانش آموزان و خانواده‌ها ارائه می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه جایگاه حوزه سلامت در برنامه درسی بسیار اهمیت دارد، تصریح کرد: امید است که با بازنگری برنامه درس ملی، بخشی از برنامه درسی هفتگی به سلامت و بهداشت دانش‌آموزان اختصاص یابد و این کار نیازمند توجه جدی است.

ستاری‌فرد ادامه داد: امیدواریم در شورای عالی آموزش و پرورش این موضوع مورد توجه قرار گیرد تا ظرفیت‌هایی برای حوزه بهداشت و سلامت در نظر گرفته شود، باید از ظرفیت‌های مدرسه در پیشبرد سلامت دانش آموزان استفاده کنیم.

وی با اشاره به استخدام ۴۱۷۰ نیروی بهداشت و مراقب سلامت گفت: آزمون مذکور چهاردهم اردیبهشت برگزار و این افراد، مهر راهی مدارس می‌شوند.

کد خبر 746667

دیگر خبرها

  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بیضا