Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو باشگاه برتر فوتبال اسپانیا پیشنهاد سازمان لیگ فوتبال این کشور برای تغییر محل برگزاری اولین ال کلاسیکوی فصل را نپذیرفتند. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید حاضر به تغییر محل برگزاری اولین ال‌کلاسیکوی فصل از ورزشگاه نوکمپ به ورزشگاه سانتیاگو نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال افزایش تنش‌ها و وقوع برخی تظاهرات در ایالت کاتالونیا در اعتراض به حکم حبس طولانی مدت برای رهبران جنبش استقلا‌ل‌طلبی ایالت کاتالونیا، سازمان لیگ اسپانیا از بیم عدم تأمین امنیت اولین ال‌‌کلاسیکوی فصل و فراهم نبودن شرایط برگزاری این بازی خواهان تغییر محل برگزاری ال‌کلاسیکو شد و به دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا پیشنهاد داد که این بازی به جای ورزشگاه نوکمپ در خانه کهکشانی‌ها برگزار شود، اما هیچ‌کدام از‌ آنها حاضر به پذیرش آن نشدند.

مقامات باشگاه بارسلونا معتقدند که بازی باید در نوکمپ برگزار شود و رئال مادرید هم بر این عقیده است که اگر نگرانی از بابت تأمین امنیت بازی وجود داشته باشد، بازی باید به تعویق بیفتد نه اینکه میزبان آن عوض شود. علاوه بر این رئال مادرید باور دارد که میزبان این باشگاه از ال‌کلاسیکوی برگشت باید به قوت خودش باقی بماند تا هیچ‌گونه بی‌عدالتی در برگزاری بازی‌های لالیگا صورت نگیرد. با این حال این باشگاه مخالفتی با تعویق زمان بازی ندارد.

درخواست سازمان لیگ فوتبال اسپانیا برای تغییر میزبان اولین ال‌کلاسیکوی فصل

 

دو باشگاه تا روز دوشنبه فرصت دارند که پاسخ خود به پیشنهاد سازمان لیگ اسپانیا را به صورت رسمی ارائه کنند و انتظار می‌رود که هردوی آنها این پیشنهاد را رد کنند و به تعویق زمان بازی و موکول شدن آن به اواسط یکی از هفته‌های پیش رو رضایت بدهند. البته موکول شدن این بازی به زمان دیگر هم تبعاتی برای آنها خواهد داشت که مهمترین آن نارضایتی شرکت‌های تلویزیونی دارای حق پخش این بازی است.

با توجه به وضعیت موجود در کاتالونیا، تصمیم‌گیری درباره برگزاری یا عدم برگزاری ال‌کلاسیکو در موعد مقرر از دست دو باشگاه خارج است و حتی این احتمال وجود دارد که فدراسیون فوتبال اسپانیا مداخله کرده و برخلاف میل دو باشگاه حکم برگزاری بازی در سانتیاگو برنابئو را صادر کند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال اسپانیا فوتبال ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا فوتبال ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید فوتبال اسپانیا فوتبال ال کلاسیکو بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی و دوم لالیگای اسپانیا تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که رئال با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

شاگردان کارلو آنچلوتی که با روحیه خوب ناشی از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با عبور از منچسترسیتی و همچنین خیال راحت به دلیل اختلاف هشت امتیازی با بارسلونا رده دومی در جدول، گام به این مسابقه گذاشته بودند، خیلی زود دروازه شان باز شد و کریستنسن با ضربه سر روی ارسال کرنر گل نخست بارسا را به ثمر رساند. در دقیقه روی حرکت زیبای لوکاس وازکز داور در سوت خود به نشانه اعلام ضربه پنالتی به سود رئال مادرید دمید و وینیسوس جونیور بازی را به تساوی کشاند.

بارسا که برای زنده ماندن شانس قهرمانی اش، نیاز به پیروزی در این بازی داشت، در دقیقه ۶۹ گل دوم را هم زد. ضربه پای چپ قوس‌دار یامال با دخالت تورس همراه شد، اما لونین ابتدا آن را مهار کرد که دفع او ناقص بود و توپ مقابل پای فرمین لوپز فرود آمد تا این بازیکن کار آسانی در مقابل دروازه رئال داشته باشد. اما رئال باز هم خیلی زود کار را به تساوی کشاند و این بار وازکز روی سانتر خوب وینیسیوس گل دوم رئال را زد.

بازی با همین نتیجه رو به پایان بود که در دقیقه ۹۱ جود بلینگام گل سوم را هم برای رئال به ثمر رساند تا در اولین فصلش با پیراهن رئال مادرید در هر دو دیدار رفت و برگشت ال کلاسیکو گلزنی کرده باشد.

با این پیروزی اختلاف رئال و بارسلونا در رتبه‌های اول و دوم جدول به ۱۱ امتیاز رسید و رقابت بر سر قهرمانی تقریبا به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • برگزاری دویست و نود و نهمین ال کلاسیکو