Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرحیم بهره‌مند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باتوجه به اینکه بیشتر آسانسور بیمارستان‌ها با کرابری انتقال بیمار فعال هستند و اغلب اتاق‌های عمل نیز در طبقات بالاتر بیمارستان‌ها قرار دارند امکان پلمپ آن‌ها وجود ندارد چراکه پلمپ مشکل آنها را دوچندان می‌کند.

وی بیان کرد: برای برون رفت از این وضعیت ازطریق دادستانی پیگیری‌های لازم صورت گرفته و دادستان به بیمارستان‌های متخلف تذکر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره‌مند ادامه داد: آسانسور ناایمن هتل‌ها، اداره‌ها و و کلینیک‌های درمانی متخلف پلمپ شده اما در بیمارستان امکان پلمپ آسانسور وجود ندارد.

وی یادآورشد: اداره کل استاندارد سالانه پروانه‌هایی برای آسانسورهای شخصی ارائه  و کیفیت آن‌‎‌ها را بررسی می‌کند که با فرهنگ سازی صورت گرفته مردم استان بوشهر سالانه به طور داوطلبانه برای تمدید پروانه خود اقدام  و مشکلی برای آسانسورهای شخصی استان وجود ندارد.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: چنانچه آسانسور بیمه  اما تائیدیه استاندارد نداشته باشد بیمه شاملش نمی‌شود که این امر دستور العمل بیمه مرکزی است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر پایش سالانه سیلندرهای گاز اظهارکرد: شرکت‌های خدمات دهنده سیلندرهای گاز مایع (ال پی جی) ملزم به پایش سالانه سیلندرها هستند و چنانچه لازم باشد پنج شرکت توزیع گاز مایع در استان باید سیلندرها را تعمیر یا تعویض کنند.

بهره‌مند ادامه داد: برخی سیلندرها وضع خطرناکی داشتند که با رایزنی‌های صورت گرفته  نخستین بار در کشور توانستیم مجوز بگیریم که همه سیلندرهای بدون متولی را در استان جمع آوری کنیم و سیلندرهای دارای استاندارد و ایمن  را جایگزین کنیم.

وی افزود: افرادی سودجو هستند که سیلندرهای مستعمل استان‌های دیگر را جمع آوری و به استان بوشهر وارد می‌کنند که در مکاتبه‌ای حکم دادستانی برای مقابله با این مشکل دریافت شده است.

بهره‌مند تاکید کرد: از شهروندان هم استانی انتظار است از خرید این سیلندرهای مستعمل خودداری و یا چنانچه سیلندر بدون متولی دارند آن را به جایگاه‌ها تحویل دهند.

وی افزود: مجوز تعویض ۱۵ هزار سیلندر برای استان بوشهر گرفتهشده  که با این شرایط تعویض سیلندرها هیچ هزینه‌ای برای جایگاه‌های استان و مردم ندارد.

بهره‌مند در ارتباط با استانداردسازی وسایل و زمین‌های بازی نیز گفت: شهرداری‌ها می‌دانند که باید وسایل بازی موجود در بوستان‌های عمومی استاندارد باشد اما خود را به خواب زده‌ و اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

وی ادامه داد: در این زمینه حتی چرخ فلک‌هایی را که به صورت دستی در مناطق مختلف وجود داشت به علت نداشتن استاندارد لازم به صورت مرحله‌ای جمع آوری شده است.

بهره‎مند گفت: در ارتباط با پارک‌ها و سایل بازی مشکلی با بخش خصوصی نداریم و عمده تخلف‎ها مربوط به شهردای‌هاست که بودجه‌های دولتی را برای خرید محصولات غیر استاندارد و نصب غیر استاندارد آن‌ها صرف می‌کنند.

وی یادآورشد: خانه‌های بازی نیز روز به روز در حال افزایش است و به نهادهای مختلف اعلام شده که باید جلوی آنها گرفته و از دادن مجوز به خانه‌های بازی خودداری کنند.

بهره‌مند اضافه کرد: در یک‌سال گذشته ۷۰۰ استاندارد ملی در این استان تدوین شد که این میزان نسبت به سال ماقبل ۱۲۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی افزود: در مدت یاد شده همچنین ۲۰۰ استاندارد در استان بوشهر بازنگری شده که این میزان دو تا سه برابر بیش از میزان تکلیفی بود.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر استاندارد شهرداری بوشهر بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید عمده است.

به گزارش مشرق، محمدعلی اسفنانی، در راستای تشریح اقدامات و نظارت بر میادین میوه و تره‌بار، اظهار داشت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید از میادین اصلی میوه و تره‌بار برای خرید عمده کالاها است.

وی افزود: میزان سود در کالاهای دیگر بین ۱۲ تا ۱۵ درصد است. اما به دلیل سریع‌الفساد بودن میوه و تره‌بار، این سود ۳۰ درصدی لحاظ شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • شناسایی ۲هزار و ۵۰۰ واحد صنفی با فاضلاب غیراستاندارد/همه بیمارستان‌های مشهد سیستم پیش‌تصفیه ندارند
  • انتقاد از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس: بیمارستان‌های بوشهر کولر ندارند
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • ۴.۲ کیلومتر از جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره برداری است
  • طرح جهاد میدانی محققان در استان بوشهر عملیاتی شد