Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@19:55:52 GMT

خبر اسید پاشی در کرمان کذب است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۶۶۸۶

خبر اسید پاشی در کرمان کذب است

به گزارش خبرگزاری به نقل از پایگاه خبری پلیس، کوروش احمدیوسفی در این خصوص گفت: به تازگی خبری تحت عنوان اسید پاشی در برخی نقاط شهر کرمان در بین کاربران فضای مجازی در حال انتشار و باز نشر است که با بررسی موضوع از سوی پلیس مشخص شد این موضوع صحت ندارد.

وی با اشاره به رصد مستمر شبکه های اجتماعی توسط کارشناسان پلیس فتا گفت: انتشار این گونه اخبار غیرواقعی، چیزی جز تشویش افکار عمومی در پی ندارد و تلاش پلیس برای شناسائی و دستگیری عوامل انتشار این خبر کذب ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4748996

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی کرمان شایعه اسیدپاشی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شیراز شهرکرد بیرجند استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان (استان کرمان) در خصوص کشف جسد یک دانشجوی رشته دندانپزشکی در این شهرستان گفت:اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیقات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، علیرضا محمدی اظهار داشت: در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی جهت پیدا شدن این فرد صادر شد.

وی ادامه داد: سرانجام صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

دادستان رفسنجان بیان کرد: به محض پیدا شدن خودروی فرد گمشده بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و اکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام وتحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز شد که نهایتا با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا می شود.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می شوند و تحقیقات اولیه آغاز می شود.

محمدی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما درحال حاضر ۲ مظنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان واقع شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف جسد دانشجوی دانشگاه مازندران کشف جسد دو فرد مفقود شده در کرمان

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • انجام عملیات سم‌پاشی درختان در منطقه ۵ اصفهان
  • کشف جسد دانشجوی دندانپزشکی در کوه های سرچشمه رفسنجان
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • پول‌پاشی برای مثلث نیابتی
  • پول‌پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی