Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استان اردبیل گفت: پروازهای فرودگاه پارس‌آباد دوباره از سر گرفته می‌شود. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بعد از تعطیلی موقت پروازهای فرودگاه پارس‌آباد پروازهای این فرودگاه با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده دوباره از سر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرودگاه پارس‌آباد که مدتها تعطیل بود بعد از وقفه‌ای در جریان پروازهای این فرودگاه حالا بار دیگر شاهد برقراری این پروازها هستیم.

یکی از مطالبه اصلی مردم شمال استان اردبیل از سرگیری پروازهای فرودگاه پارس‌آباد بود که تعطیلی این پروازها دغدغه و نگرانی زیادی در بین مردم منطقه به وجود آورده بود.

نخستین پرواز تهران پارس‌آباد هفتم آبان ماه انجام می‌شود

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استان اردبیل گفت: نخستین پرواز تهران پارس‌آباد و بالعکس بعد از تعطیلی موقت هفتم آبان ماه امسال انجام می‌شود و هر هفته شاهد دو پرواز در این فرودگاه خواهیم بود.

اسفندیار منوچهری تصریح کرد: تمهیدات لازم برای پرواز از فرودگاه پارس‌آباد توسط شرکت هواپیمای هما انجام شده است تا دغدغه و نگرانی مردم منطقه برطرف شود.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه اگر پروازی به دلیل مه در فرودگاه اردبیل ننشیند آیا می‌تواند در فرودگاه پارس‌آباد استقرار یابد افزود: این امر نیازمند تجهیز امکانات لازم و اساسی است تا این مورد فراهم شود.

مدیرکل هواپیمای جمهوری اسلامی ایران در استان اردبیل تصریح کرد: فرودگاه پارس‌آباد جزو فرودگاه‌های احتیاطی کشور نمی‌باشد بنابراین برای این امر باید نیروهای فعال و خدمات ویژه در فرودگاه مذکور مبنای کار باشد تا پروازهایی که در اردبیل نمی‌تواند بنشیند در فرودگاه پارس‌آباد استقرار یابد.

انتقال فرودگاه اردبیل نیازمند هزینه کلان است

مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استان اردبیل گفت: هم‌اکنون فرودگاه اردبیل به دستگاه‌های نوین مجهز می‌شود و انتقال این فرودگاه به مکانی دیگر نیازمند هزینه کلان می‌باشد که نیاز است فرودگاه اردبیل تجهیز کامل شود.

اسفندیاری گفت: خوشبختانه در این مدت اقدامات خوبی در فرودگاه اردبیل انجام شده است و انتظار می‌رود با حمایت مسئولان این فرودگاه به صورت ویژه تجهیز شود.

وی اظهار کرد: در 6 ماهه گذشته شرکت هما توانسته 85 درصد برنامه‌های خود را تحقق بخشد و در هر ماه 42 پرواز انجام شده است که برنامه‌ریزی شده در 6 ماهه دوم این پروازها به 55 مورد افزایش یابد.

مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای پروازهای فرودگاه پارس‌آباد نیز انجام شده است و باتوجه به مرزی بودن پارس‌آباد این فرودگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نرخ‌گذاری پروازها شناور است

مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استان تصریح کرد: نرخ‌گذاری پروازها بر عهده یک مجموعه‌ای است که به صورت کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد که هم‌اکنون این نرخ‌ها شناور است.

اسفندیاری افزود: نرخ پروازها در اردبیل در مقایسه با استانهای دیگر پایین است و در همین رابطه نظارت بر نرخ پروازها توسط دستگاه‌ها و مجموعه متولی انجام می‌گیرد.

بیشترین پرواز هما در کشور مربوط به اردبیل است

اسفندیاری گفت: بیشترین پرواز شرکت هواپیمایی هما در کشور مربوط به استان اردبیل بوده و تمهیدات لازم برای افزایش پرواز در استان اردبیل انجام شده است.

وی با بیان اینکه نشست و برخاست هواپیما نیازمند تجهیز فرودگاه و هواپیماست، افزود: اگر تکنولوژی‌های جدید و نوین در فرودگاه و هواپیما ایجاد شود هیچ مانعی برای نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه به وجود نمی‌آید.

انتهای پیام/

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در یک ماه گذشته ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل جابه‌جا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت‌های حمل‌ونقل کالا در شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۵ هزار و۷۲۱ برگ بارنامه نیز در این استان صادر شده است.

وی عمده کالاهای جابه‌جا شده را سیمان فله‌ای و کیسه‌ای، انواع بنزین، آب معدنی، سیب زمینی، مصالح ساختمانی، شمش آهن، گندم و گازوئیل برشمرد و افزود: روند جابه‌جایی کالا در این استان بدون هیچ مشکل و به‌صورت عادی ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: در یک ماه گذشته ۱۳۹ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل ،۷ هزار تن کالا از شهرستان پارس آباد ،۷۹ هزار تن کالا از شهرستان نمین، ۸ هزار تن کالا از شهرستان بیله سوار ،۸ هزار تن کالا از شهرستان مشگین‌شهر ،۳ هزار تن کالا از شهرستان گرمی ،۷ هزار تن کالا از شهرستان خلخال و ۱ هزار تن کالا از شهرستان اصلاندوز جابه‌جا شده است.

وثوقی در مدت یاد شده افزایش ۱۸ درصدی صدور بارنامه در شهرستان پارس آباد را یادآور شد و اظهار داشت: در مدت مشابه سال قبل ۶۵۹ برگ بارنامه در این شهرستان صادرشده بود که در یک ماهه گذشته این رقم ۷۸۲ برگ بارنامه است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل فعالیت ۹۰ شرکت حمل‌ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و افزود :۱۳ هزار و۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل‌ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان اردبیل هستند.

وثوقی گفت: از مردم و صاحبان کالا خواستاریم هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

کد خبر 747621

دیگر خبرها

  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت