Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@10:23:07 GMT

افزایش ۱۳۹ درصدی تردد زائران از مرزهای خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۶۷۶۸

افزایش ۱۳۹ درصدی تردد زائران از مرزهای خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از افزایش ۱۳۹ درصدی تردد زائران از مرزهای خوزستان خبر داد.

به گزارش مشرق، حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان، در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون، یک میلیون ۷۰۰ و ۸۲ هزار تردد از مرزهای خوزستان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، این تعداد ۱۳۹ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تردد در مرزها پرحجم اما روان است

وی با بیان اینکه برای ورود و خروج زائران پیش‌بینی و تمهیدات خوبی داشتیم، ادامه داد: برای ارائه خدمات به زائران با همکاری همه دستگاه‌ها، تلاش شد تا کمبودی متوجه زائران اباعبدالله(ع) نباشد.  

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه برای بازگشت زائران گیت‌های خروجی افزایش خواهد یافت و پیش بینی‌های لازم صوت گرفته است، تصریح کرد: برای افزایش ناوگان خودرویی به صورت عمومی تمهیدات خوبی را اندیشیده و نیروی انتظامی خوزستان در بحث نظم و انضباط ترافیکی، برنامه‌ریزی کرده و  برای ورود زائران به خاک کشور تا خروج زائران از استان، پیش‌بینی لازم را صورت داده است.

عباس‌زاده یادآور شد: عوامل و گشت‌های ترافیکی ما در نقاط حادثه خیز استان خوزستان حضور یافته و از همه زائران درخواست داریم تا همراهی لازم را با پلیس صورت دهند و ضمن کنترل سرعت به قوانین و مقررات رانندگی احترام بگذارند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن حسینیه اربعین زائران اربعین موکب اربعین راهپیمایی اربعین اربعین حسینی صدور ویزای اربعین خوزستان استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۴ هزار عملیات گروهگ‌های تروریستی توسط مرزبانان در سراسر کشور مهار شده است، گفت: کنترل و پایش مرزهای کشور هوشمند بوده و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود.   سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا در گفت وگو با برنا با بیان اینکه خلاءهای مرزی سراوان به زودی رفع شده و مرزهای سيستان و بلوچستان با جديت و دقت بيشتری كنترل مي‌شود، گفت: کنترل و پایش مرزهای کشور هوشمند بوده و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود، از سوی دیگر تعداد زیادی رادار در مناطق خشکی و دریا قرار دادیم تا هنگام ورود غیرقانونی متجاوزان به کشور مطلع شویم.   وی افزود: در سال گذشته در ۳ مرحله در حوزه پهپادی برای جلوگیری از گروه‌های معاند الحاق‌های مناسبی انجام دادیم که افزایش توانایی عملیاتی، رشد خوبی داشته است.   سردار گودرزی تصریح کرد: در یک سال اخیر ۱۴۰ شناور در سراسر کشور فعال کردیم و باید بگویم با کشور عراق همکاری خوبی داریم و با مجهز شدن دوربین در لباس و مراکز کنترل خوبی داریم.   وی افزود: سال گذشته برای قاچاقچیان کالا سال سختی بود، ۲۱ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق را در مرزبانی کشف کردیم و ۲۷ هزار و ۵۷۷ پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.   فرمانده مرزبانی فراجا در پایان گفت: در خصوص پروانه گذر شناور‌ها به صورت رایگان در سامانه «پلیس من» قابل دریافت است که رضایت مندی مردم را به همراه داشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین
  • دیدگاه فرهنگی فرزندآوری باید در جامعه اصلاح شود
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار