Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان صدقه از سطح استان جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه این مبلغ از طریق صندوق صدقات و پرداخت الکترونیک جمع‌آوری شده است، افزود: صد درصد کمک‌های اهدایی مردم در قالب صدقات صرف محرومیت‌زدایی از خانوارهای نیازمند می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان بیان کرد: مبالغ جمع‌آوری‌شده در هر منطقه بر اساس نیاز مددجویان در شاخص حمایتی شامل کمک به درمان مددجویان روستایی و شهری، کمک به ازدواج مددجویان و تأمین جهیزیه، تأمین لوازم‌ خانگی، پرداخت موردی، کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، اردوهای زیارتی، تعمیر و بازسازی مسکن و تعامل با مراکز اجتماعی هزینه می‌شود.

عبادی اظهار کرد: مردم خیراندیش استان می‌توانند علاوه بر استفاده از صندوق صدقات، با شماره گیری کد #054*8877* نسبت به پرداخت صدقه اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن صندوق صدقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ استاندار سیستان‌وبلوچستان: برق اکثر روستاهای سیل‌زده وصل شده

رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار سیستان‌وبلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان تاکید کرد.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ استاندار سیستان‌وبلوچستان: برق اکثر روستاهای سیل‌زده وصل شده
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها و راه‌ها در سیستان وبلوچستان
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • سرریز شدن سد‌های جنوب سیستان وبلوچستان
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی