Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:06:57 GMT

بانوان آماده پذیرش مسئولیت کلان پست می گیرند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۶۸۷۰

بانوان آماده پذیرش مسئولیت کلان پست می گیرند

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت الله رحیمی چهارشنبه در دیدار بانوان اعضای شوراهای اسلامی استان بیان کرد: همه افراد جامعه باید به نقش زنان در جامعه بها دهند تا این قشر از جامعه بیشتر از گذشته موثر باشند. 

او اضافه کرد: زنان از ابتدای تاریخ اسلام تاکنون نقش آفرینی های مختلفی در جامعه داشته اند این افراد در پیروزی جمهوری اسلامی نیز نقش ویژه ای را ایفا کرده اند و در هشت سال جنگ هم اقدامات فاخری انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: معتقد هستیم زنان بسیار توانمند هستند و ویژگی هایی نظیر مدیریت ، مدبر و برنامه ریزی از جمله این ویژگی ها است. 

عالیترین مقام دولت در استان فارس گفت: مشکلات در حوزه زنان با مشارکت زنان و اقدامات مسئولین قابل برطرف شدن است البته  اگر زنان با حقوق خود آشنا باشند به دنبال احقاق حق خودشان خواهند بود. 

وی افزود: فقر، طلاق ، بیکاری و اعتیاد از جمله معضلاتی است که در جامعه زنان دیده شده  و این معضل ها به زنان زیادی آسیب وارد کرده است در حوزه فقر مالی موضوع توانمند سازی زنان مدنظر دولت و حاکمیت است و در این راستا نیز برنامه‌ریزی و اقدامات مناسبی در جریان است. 

رحیمی تاکید کرد: اعتبارات مختلفی از سه محل مختلف برای پارک بانوان در نظر گرفته شده  و به فرمانداران بیش از ١٠ شهرستان تکلیف شده تا بخشی از این اعتبارات را به پارک بانوان اختصاص دهند. 

او در خصوص نرخ بیکاری در فارس گفت: نرخ بیکاری در استان فارس به کمتر از ٧ درصد رسیده است و در شهرستان خرامه  نرخ بیکاری از ٣٧ درصد به کمتر از ١٧ درصد تقلیل یافته است. 

وی افزود: بیش از هزار سمن در فارس در حال فعالیت هستند و مشارکت این انجمن های مردم نهاد منجر به حل مشکلات مردمی توسط خود مردم خواهد شد. 

استاندار فارس در خصوص طرح های که قرار است به بهره برداری برسد نیز متذکر شد: بیش از ٣٠ هزار میلیارد تومان پروژه اماده افتتاح و بهره برداری در سفر اخیر رییس جمهوری به استان فارس است. 

کد خبر 4748955

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری فارس زنان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شهرکرد شیراز بیرجند استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی سمنان در اعلام دغدغه‌های حوزه بانوان تسریع کنند

همتی  در نشست نمایندگان امور بانوان دستگاه های اجرایی استان در آستانه سفر رییس جمهور، انسیه خزعلی معاون رییس‌ جمهور در امور زنان و خانواده و هیات همراه به سمنان گفت: جوانی جمعیت، سلامت و نشاط بانوان و کسب و کار پایدار خانواده‌محور از جمله اولویت‌های دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان است.

وی ادامه داد: حوزه های مختلف دغدغه‌مندی‌های خود در حوزه بانوان را برای قرارگیری در فهرست مصوبات سفر رییس جمهور و دولت سیزدهم هر چه سریعتر اعلام کنند تا برای جذب اعتبارات به منظور رفع مشکلات تلاش و پیگیری شود.

وی بیان کرد: دیدار با نخبگان و بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های زنان کارآفرین و فعال در حوزه دانش بنیان از جمله برنامه‌های پیشنهادی سفر معاون رییس‌ جمهور در امور زنان و خانواده به استان سمنان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی
  • نقش و اهمیت بانوان در سینمای ایران
  • ابراز خرسندی نائب رئیس مجلس شیعیان لبنان از پاسخ مقتدرانه ایران به اسرائیل
  • بیانیه بانوان هنرمند متعهد در حمایت از مادران غزه
  • دستگاه‌های اجرایی سمنان در اعلام دغدغه‌های حوزه بانوان تسریع کنند
  • همکاری وصف ناپذیر مردم به ویژه بانوان با پلیس در طرح نور
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • اقامت مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان زنجان ۳۴ درصد کاهش یافت
  • کلان پروژه دشمن حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی است
  • کلان پروژه دشمن برای حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی