Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:34:44 GMT

کارخانه آسفالت چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۶۹۵۸

کارخانه آسفالت چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: این کارخانه در فاز سوم شهرک صنعتی شهرکرد از سوی بخش خصوصی راه‌اندازی شده است.
سجاد رستمی در این باره افزود: این کارخانه در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار، با ظرفیت تولید ۱۲۰ تن در ساعت به صورت تمام اتوماتیک مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، با بهره برداری از این واحد تولیدی برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شد.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی ایران  گفـت: یکی از دغدغه‌های اصلی دولت دوازدهم رفع موانع تولید در بخش صنایع کوچک و متوسط است.

محسن صالحی‌نیا افزود: ۲۲درصد از صنایع کوچک و متوسط کشور با مشکلات مختلف از جمله نقدینگی، مشکل تامین مواد اولیه و صادرات مواجه هستند.

به گفته وی، در دولت تدبیر و امید با برگزاری ستاد رفع موانع تولید بخشی از مشکلات تولید کنندگان برطرف و مدیریت شده و فعال کردن  افزون بر یکهزارو ۳۵۰ واحد غیر فعال در دستورکار دولت قرار دارد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: دولت در راستای حمایت از صنایع کوچک و بزرگ ستاد رفع موانع تولید را دایر کرد و در استان نیز این ستاد در نشست‌های خود مصوبات حمایتی را اتخاذ می‌کند.

الله‌کرم نصیری افزود:از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۳۸۹ مصوبه برای تسهیل و رفع موان تولید در این استان تصویب شده است و از این تعداد تاکنون ۳۵۵ مصوبه اجرایی شده و ۳۴ مصوبه در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است که حدود ۱۴ هزار خانوار معادل ۴۵ هزار نفر از جمعیت استان در این شهرک‌های صنعتی مشغول کار هستند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن شهرکرد چهارمحال وبختیاری شهرک های صنعتی آسفالت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید

اجرای ۲۵ طرح برق رسانی در شهرستان فرخشهر

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

فرهزاد، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری و اشتغال زایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز