Web Analytics Made Easy - Statcounter

کودک‌آزاری که در مردادماه امسال اقدام به آزار و اذیت دختربچه‌ای در شیراز کرده بود، به اعدام در ملاءعام محکوم شد. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم موسوی با اعلام این خبر اظهارداشت: پرونده در وقت فوق‌العاده مورد رسیدگی قرار گرفت و متهم 25 ساله پرونده که در مرداد ماه امسال ضمن ربودن دختر بچه 4 ساله‌ای در بیمارستان نمازی وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود پس از طی مراحل قانونی و برگزاری جلسه رسیدگی مطابق رأی صادره از شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس به اعدام در ملاء عام و در محل ارتکاب جرم محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه رأی صادر شده درباره این متهم به خاطر اذیت و آزار جسمی و روحی طفل خردسال است، گفت: اتهامات دیگری نیز متوجه این متهم بود که در حکم صادره مجازات‌های جداگانه‌ای برای سایر اتهامات وی تعیین شده است.

پرونده قضایی کودک آزاری در بوشهر تشکیل شدنگاهی به پدیده شوم «کودک آزاری»؛ کودکی با طعم کتک و تحقیرمتهم کودک‌آزاری در شیراز دستگیر شد

موسوی تصریح کرد: متهم این پرونده به لحاظ آدم‌ربایی به 15 سال حبس و همچنین از حیث جنبه عمومی بزه ایجاد مزاحمت برای بانوان نیز به یک سال حبس و 74 ضربه شلاق محکوم شده است.

وی خاطرنشان کرد: رأی صادره قابلیت فرجام‌خواهی در مرجع دیوان عالی کشور دارد.

انتهای پیام/ 

R41382/P4001/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال در شهر کرمان با بیش از ۶۵ شاکی صادر شد.

به گزارش مشرق، مهدی بخشی روز جمعه بیان کرد: پرونده کثیرالشاکی الماس مال شهر کرمان با عنوان اتهامی و ارتکاب بزه مشارکت در معرفی مال غیر به عوض مال خود در پروژه احداث چندین طبقه ساختمان و تعداد زیادی واحد با شکایت بیش از ۶۵ نفر به شعبه بازپرسی کرمان ارجاع شد.

وی افزود: با پایان تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، شعبه کیفری ۲ وارد رسیدگی و متهمان را از جنبه عمومی به سه سال حبس و جزای نقدی به میزان ٧٠ میلیارد ریال محکوم کرد که با اعتراض محکومان، پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان مطرح و پس از رسیدگی حکم محکومیت قطعی متهم اصلی مشارکتا با محکوم دیگر صادر شد.

این مقام عالی قضایی در استان کرمان با تأکید بر اینکه جبران خسارت و استیفای حقوق مالباختگان اولویت دستگاه قضایی استان است ابراز داشت: شکات می توانند از جنبه خصوصی همانگونه که در دادنامه ذکر شده برای مطالبه مال خود مبادرت به طرح دادخواست حقوقی کنند.

وی افزود: همچنین مردم هوشیار باشند با اعتماد به وعده‌های واهی و ظاهر موجه و فریبنده متهمان، موجب تضییع اصل سرمایه مادی و ایجاد فشار روانی مضاعف بر خود و خانواده‌هایشان نشوند.

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» صادر شد 
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد
  • عذاب وجدان حکم قصاص را متوقف کرد| قسامه چیست و چطور با ۵۰ قسم یک نفر قصاص می شود؟
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز