Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر عباسی  عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار  با اشاره به توزیع روزانه یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز در دو بخش نیروگاهی و غیر نیروگاهی در استان افزود: بیش از ۵۰ درصد از این فرآورده دارای استاندارد یورو ۴ است.

وی همچنین توزیع  نفت‌گاز یورو ۴ در بخش حمل و نقل استان را ۸۱ درصد عنوان  و تصریح کرد:  تلاش ما در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ، افزایش تعداد جایگاه های عرضه کننده نفت‌گاز و افزایش توزیع فرآورده یورو ۴ در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی نسبت به حفاظت محیط زیست و توزیع صددرصدی در این بخش است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با توجه به تعهدات زیست محیطی وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش در راستای کاهش آلاینده های زیست محیطی و ارتقای سطح کیفی فرآورده نفت‌گاز ( گازوئیل ) در کشور یادآور شد: توزیع نفت‌گاز یورو ۴ از مهر ماه سال گذشته در جایگاه های منتخب استان آغاز شده است . 

عباسی افزایش جایگاه های توزیع کننده نفت‌گاز یورو ۴ را از چهار باب به ۱۲ باب در مرداد ماه امسال و همچنین  رسیدن به ۶۰ باب در نیمه اول مهر امسال را  نشان از رشد قابل توجه جایگاه های عرضه کننده سوخت با استانداردهای یورو ۴ در استان  عنوان کرد.

نفت‌گاز استاندارد یورو ۴ از بیست و پنجم مهر ماه سال گذشته در سه جایگاه افرا ( رشت ) ، رودبار ( افرند ) و رضوانشهر ( حمدا...زاده )  توزیع شد و از ۱۵ مرداد  ماه امسال با اضافه شدن جایگاه های نگاه ( آستارا ) ، سرو ( بندرانزلی ) ، نخجیری ( لاهیجان)، برهانی و بهزادی (تالش ) ، مجتمع خدماتی امیر ( پونل ) ، زارع پاک ( ضیابر ) ، نارنج ( فومن) ، افرند (رستم آباد) و سینا (رودبار) به ۱۲ باب افزایش یافت . 

این میزان نفت‌گاز که ۱۵ درصد نفت‌گاز مصرفی روزانه در استان را شامل می شود از طریق نواحی ۹ گانه شرکت ملی پخش در شهرستان های رشت ، رودبار ، رودسر ، صومعه سرا ، لاهیجان ، آستارا ، انزلی ، تالش و فومن در سطح استان توزیع می شود . 

تامین نفت‌گاز یورو ۴ جایگاه ها و عرضه کننده سوخت غرب استان از آستارا تا بندرانزلی از پالایشگاه تبریز و انبار اردبیل و جایگاه های مرکز ، جنوب و شرق استان از پالایشگاه ری و انبار ساری انجام می گیرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت نفت و گاز گیلان شرکت ملی نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟

آفتاب‌‌نیوز :

به دنبال صدور مجوز تغییر قیمت پژوپارس به نظر می‌رسد طی روز‌های آینده قیمت جدید سایر خودرو‌های داخلی هم توسط خودروسازان اعلام شود.

سرانجام بعد از کشمش‌های فراوان بر سر زیان انباشته خودروسازان امروز ایران خودرو از افزایش قیمت یکی از محصولات پرتقاضای خود که از سال گذشته تولید آن حاشیه‌های بسیاری داشت خبرداده است.

براساس اعلام ایران خودرو قیمت پژوپارس که مدت‌ها تغییری نکرده بود با دریافت مجوز ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است و متقاضیان باید برای تکمیل وجه قیمت‌های جدید را در قرارداد‌های خود لحاظ کنند.

البته نکته مهم اینجاست با صدور مجوز تغییر قیمت پژوپارس به نظر باید منتظر افزایش قیمت کارخانه‌ای سایر انواع خودرو‌های داخلی بود و طی روز‌های آینده قیمت جدید سایر خودرو‌های داخلی هم توسط شرکت‌ها اعلام شود.

اما داستان پژوپارس در سال گذشته چه بود که در نهایت امسال به عنوان نخستین خودرو مجوز افزایش قیمت را دریافت کرده است.

مردادماه سال گذشته بود که شرکت ایران خودرو بنا بر تصمیم سازمان ملی استاندارد مبنی بر توقف تولید این خودرو، پایان تولید خودروی پژوپارس را در تمامی سایت‌های تولیدی خود اعلام و سورن پلاس را به عنوان خودروی جایگزین معرفی کرد. این شرکت طبق اخطار سازمان ملی استاندارد مبنی بر اینکه پژوپارس تا نیمه اسفندماه فرصت تولید خواهد داشت، نسبت به توسعه خط تولید سورن پلاس برنامه ریزی کرده بود.

با این حال سازمان ملی استاندارد با توجه به تعهد تحویل حدود ۱۰۰ هزار دستگاه پژوپارس توسط ایران خودرو، اعلام کرد که این خودرو تا بهار سال آینده برای پاسخ به تعهدات معوق تولید خواهد شد تا مشتریان این محصول نگران تحویل خودروی خود نباشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • این کشور اروپایی بالاترین نرخ تورم را ثبت کرد
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • افزایش ٤ برابری معاملات بورس و قراردادهای دو جانبه
  • افزایش ۴ برابری معاملات برق در بورس انرژی
  • توزیع بیش از ۲۱۴ میلیون متر مکعب گاز از جایگاه‌های سوخت اردبیل
  • ژست سوئیسی استاندارد خودرو قیمت‌ها را افزایش می‌دهد؟