Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نگاه پیروز قربانی، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال تهران استفاده مارک ویلموتس از سه مهاجم در ترکیب تیم ملی برای دیدار مقابل بحرین منطقی نبوده است.

طرفداری- پیروز قربانی با اشاره به شکست تیم ملی برابر بحرین صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش تسنیم، پیروز قربانی درباره شکست ایران مقابل بحرین گفت:

نمایشی که تیم ملی داشت، پایین‌تر از حد انتظار بود، ولی به‌هرحال باید این فرصت را به سرمربی تیم ملی بدهیم تا تفکراتش را در تیم پیاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من جای ویلموتس نیستم، ولی اعتقاد دارم که استفاده از سه مهاجم در زمین بحرین منطقی نبود و ما باید ایجاد توازن در حمله و دفاع را در نظر می‌گرفتیم. ویلموتس می‌توانست ارنج بهتری را برای این بازی استفاده کند. ما از سه بازیکن در خط حمله استفاده کردیم که مهاجم نوک هستند و شرایط بازی در نوک خط حمله با وینگر متفاوت است.

 

وی همچنین در مورد عدم دعوت از برخی بازیکنان که همیشه در تیم ملی حضور داشتند، تأکید کرد:

اتفاقاً این اتفاق خوبی است. کی‌روش برای انتخاب بازیکنان بیشتر روی لژیونرها نظر داشت و حتی برخی بازیکنان که در باشگاه‌های‌شان ذخیره بودند به تیم ملی دعوت می‌شدند. وقتی بازیکنی ذخیره است باید بازیکنی دعوت شود که در تیمش بازی می‌کند و فرقی ندارد که آن بازیکن لژیونر باشد یا اینکه در لیگ برتر خودمان بازی کند. این موضوع می‌تواند انگیزه تمام بازیکنان را بالاتر ببرد.

قربانی با بیان اینکه کارلوس کی‌روش نقش مهمی در تغییر نسل تیم ملی داشت، تصریح کرد:

تیم ما در حال حاضر در هر پُست بازیکنان باکیفیتی دارد و ویلموتس هم در حال ایجاد تغییر در سبک بازی تیم ملی است. ما باید به این تیم زمان بدهیم و امیدوارم ویلموتس در سطح نسل طلایی فوتبال ایران باشد و بتواند عملکردی موفقیت‌آمیز داشته باشد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی فوتسال بحرین و کویت که رقبای ایران در گروه چهارم جام ملت‌های آسیا هستند، از ساعت 17:30 امروز مقابل هم قرار گرفتند و نخستین دیدارشان در این رقابت‌ها را انجام دادند.

فوتسالیست‌های کویت که در آخرین دیدار تدارکاتی خود موفق به کسب پیروزی مقابل مجارستان شده بودند، در دیدار امروز هم توانستند برد ارزشمندی برابر بحرین به دست بیاورند.

تیم ملی فوتسال کویت در دیدار امروز مقابل بحرین موفق به کسب پیروزی 2 بر یک شد تا مثل شاگردان وحید شمسایی 3 امتیازی شود و به‌خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ایران، در جایگاه دوم جدول گروه D جام ملت‌های آسیا 2024 تایلند قرار بگیرد.

ملی پوشان فوتسال بحرین دو روز دیگر باید در دومین مسابقه خود مقابل ایران قرار بگیرند و کویت هم روز دوم اردیبهشت ماه در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف شاگردان وحید شمسایی می‌رود.

دیگر خبرها

  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد
  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها
  • شاگردان شمسایی با پیروزی آغاز کردند
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید | بازیکنان لیگ برتری در ترکیب رقیب تیم ملی
  • اعلام ترکیب تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌ها
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود