Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزبهان گفت: امسال مجموع اعتبار نقدی استان ۱۸ میلیارد تومان بوده و باید ۲۸ میلیارد تومان حقوق پرداخت کنیم و در این بخش با مشکلاتی روبه رو هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد ولی روزبهان» عصر امروز(چهارشنبه 24 مهر) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر برای اتمام پروژه در دست اجرا 20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و با این اعتباراتی که به استان اختصاص می یابد بیش از 100 سال نیاز داریم پروژه های استان را به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان  ادامه داد: تاکید داشتیم که پروژه ها با اولویت دنبال شوند، اعلام موراد ابلاغیه به فرمانداران را قبول داریم ولی  تعداد این ابلاغ ها زیاد است.

 

روزبهان افزود: هدف ما این است در دهه فجر امسال و هفته دولت تعداد زیادی از پروژه ها را به بهره برداری برسانیم حتی اگر مجبور باشیم به برخی از پروژه ها تخصیص صفر بدهیم.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان  یادآور شد: سال گذشته 42 درصد اختصاص اعتبار  به استان داشتیم و امسال این میزان  به 23 درصد رسیده است.

 

روزبهان گفت: سال گذشته 62 میلیارد تومان اعتبار نقدی و 70 میلیارد تومان بند «ز» جذب شد و  امسال اعتبارات نقدی ما  11 درصد رسیده است.

 

وی بیان کرد: امسال مجموع اعتبار نقدی ما 18 میلیارد تومان بوده و باید 28 میلیارد تومان حقوق پرداخت کنیم و در این بخش با مشکلاتی روبه رو هستیم.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان یادآور شد: با همه مشکلات موجود امسال به سال رونق و تولید نامگذاری شده  و برای اینکه تولید در استان ضربه نخورد به زیرساخت ها و شهرک های صنعتی توجه شده است.

 

روزبهان بیان کرد: آیین نامه جدیدی برای شورای برنامه ریزی و توسعه استان ابلاغ شده است و شاخصه اصلی این آیین نامه تعداد کارگروه های موجود است که کارگروه ها را از 13 به 4 کارگروه تبدیل کرده است.

 

وی بیان کرد: این چهار کارگروه شامل؛ کارگروه اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری، کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایر و شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست، کارگروه اجتماعی فرهنگی و سلامت زنان و خانواده و کارگروه آموزش، پژوهش و فناری است و ریاست آن با استاندار گلستان خواهد بود.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان با بیان اینکه مصوبات کارگروه موازی با این کارگروه ها منع قانونی دارد و دیگر قابل اجرایی ندارد، خاطرنشان کرد: کارگروه ها دو عضو به پیشنهاد  دبیر  به جلسات دعوت می کنند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا موکب اربعین اصفهان روزبهان جلسه شورای برنامه ریزی اختصاص بودجه بودجه شورای برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال

ابوالحسینی معاون عمرانی استاندار یزد گفت: با همراهی فرماندار و جمعی از مسئولان بافق و نماینده دانشگاه علوم پزشکی یزد، از بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق بازدید شد. 

او افزود: باتوجه به اینکه برخی فرایند‌های اجرای طرح با مشکلات و نواقصی رو به رو شده بود، این مشکلات در نشستی مورد بررسی فنی قرار گرفت و احصا شد.

ابوالحسینی بیان کرد: در این نشست تصمیمات لازم برای تسریع در فرایند اجرای طرح و تأمین سایر منابع موردنیاز اتخاذ شد و امیدواریم تا شش ماهه اول امسال شاهد اتمام عملیات عمرانی این طرح باشیم. 

حجت الاسلام حسینی امام جمعه بافق هم با تاکید بر تسریع در اجرای این طرح، اظهار داشت: مسئله بیمارستان برای مردم بافق یک مسئله حیاتی شده است و هرچه زودتر باید برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح، برنامه‌ریزی و کوشش شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد
  • بهره‌برداری ۳۶۰ هزارمیلیاردریال پروژه درسفر رئیس جمهور به کردستان
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان باید اهداف دولت سیزدهم را محقق کند  
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال