Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@03:17:27 GMT

حذف ذوب آهن در خانه/ مس کرمان اولین شگفتی را خلق کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۷۲۰۷

به گزارش فارس، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 16:50 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تیم مس کرمان رفت که بازی با نتیجه 4بر 2 به سود مس کرمان به پایان رسید. به این ترتیب مس کرمان اولین شگفتی مرحله یک هشتم جام حذفی را با حذف تیم ذوب آهن لیگ برتری خلق کرد. 

ذوب آهن در این فصل هنوز در لیگ برتر به پیروزی نرسیده است و تنها برد این تیم در این فصل در مرحله یک شانزدهم جام حذفی مقابل پارس جنوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناکامی های ذوب آهن با علیرضا منصوریان همچنان ادامه دارد. 

حریف بعدی مس کرمان در مرحله یک چهارم با قرعه کشی مشخص می شود.

داور:علی صفایی 

کمک داوران:محمدعلی پورمتقی – رحیم حاجیلو 

کارت زرد: مهرداد قنبری( از مس کرمان)

کارت قرمز:-

گل: حسین شنانی( دقیقه 5)، شروین بزرگ(دقایق50 و 59)،  امیرحسین عسگری( دقیقه 86)  برای مس کرمان دانیال اسماعیلی فر( دقیقه 24 ) ، محمدرضا خلعبتبری( دقیقه 87) برای ذوب آهن

اتفاقات مهم بازی:

محمدباقر صادقی در این بازی درون دروازه ذوب آهن ایستاده که در اواخر نیمه اول دو فرصت خوب گلزنی را از مس کرمان گرفت.

ارسلان مطهری در دقیقه 80 یک فرصت ایده آل گلزنی برای ذوب آهن را از دست داد و نتوانست توپ را از دو قدمی وارد دروازه مس کرمان بکند.

وحید محمدزاده دقیقه 88 ضربه پنالتی ذوب آهن را به تیرک دروازه زد و توپ برگشتی را خلعتبری تبدیل به گل دوم ذوب آهن کرد.

مجتبی حسینی سرمربی مس کرمان در گذشته هدایت ذوب آهن را برعهده داشت و امروز توانست تیم سابقش را با شکست سنگینی حذف کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید

بورسیا دورتموند در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با برتری برابر اتلتیکو و جبران شکست بازی دور رفت، به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

به گزارش ایرنا، در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب، تیم‌های بورسیا دورتموند و اتلتیکومادرید به مصاف هم رفتند.

اتلتیکومادرید با توجه به برتری ۲ بر یک در بازی رفت به دنبال حفظ نتیجه و صعود بود و در سوی دیگر دورتموند که به زنبورها مشهورند در خانه به دنبال جبران و صعود به جمع ۴ تیم پایانی یو سی ال بود.

دورتموند بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و در نیمه اول با گل‌های یولیان برانت در دقیقه ۳۴ و یان ماتسن در دقیقه ۳۹، دو بر صفر جلو افتاد. در نیمه دوم اما ورق برگشت و این اتلتیکومادرید بود که با یک کامبک توانست جبران کند. ابتدا در دقیقه ۴۹ با گل به خودی متس هوملس، اختلاف به یک گل رسید و در دقیقه ۶۴ آنخل کوره آ با بازکردن دروازه دورتموند، بازی را به تساوی کشاند.

این پایان کار نبود و نیکلاس فولکروگ در دقیقه ۷۱، گل سوم دورتموند را وارد دروازه اوبلاک کرد تا زردپوشان آلمانی در این بازی دیدنی، ۳ بر ۲ از اتلتیکومادرید پیش بیفتند. در ادامه مارسل سابیتزر در دقیقه ۷۴، گلزنی کرد تا دورتموند ۴ بر ۲ از اتلتیکو پیشی بگیرد و دوباره اختلاف را به ۲ گل برساند.

در ادامه تلاش شاگردان دیگو سیمئونه برای کامبک دوباره نتیجه‌ای نداشت تا در نهایت دورتموند با نتیجه ۴ بر ۲ اتلتیکو را شکست دهد و با برتری ۵ بر ۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • شمسایی: افغانستان پتانسیل شگفتی‌سازی مقابل ما را دارد
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • صعود دورتموند به نیمه‌نهایی/ نیش زنبورها بر تن اتلتیکو مادرید
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو
  • میزبان به دنبال خلق شگفتی است/ دو دلگرمی تیم ملی فوتسال تایلند