Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@00:52:58 GMT

شاهکار خفن تیم تارتار در مشهد (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۷۲۳۲

شاهکار خفن تیم تارتار در مشهد (عکس)

یک اشتباه از بازیکنان تیم شهرخودرو کافی بود تا جریمه سختی بابتش در خانه بپردازند.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز در شرایطی برگزار شد که تیم فوتبال شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا و در حضور هوادارانش میزبان شاگردان مهدی تارتار بود.
نفت مسجد سلیمان که طی یکی دو هفته اخیر با رفتن یا ماندن مهدی تارتار دست به گریبان بود، در مرحله قبلی موفق شد با نتیجه یک بر صفر در سیرجان، گل گهر را با گل جبوری در دقیقه های پایانی بازی شکست دهد و حالا بار دیگر با نتیجه ای مشابه، اینبار یک تیم قوی و مدعی را از گردونه رقابت ها کنار زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گل محمدی و شاگردانش که امسال هم مانند سال گذشته در مسابقات پرقدرت ظاهر شده اند، در اولین مسابقه مقابل نساجی مازندران قرار گرفتند و توانستند علیرغم اینکه در خانه حریف خود بازی می کردند، پس از مدت ها یک شکست دیگر را به تیم نساجی تحمیل کنند تا دو تیم لیگ برتری در مرحله بعدی به مصاف هم بروند.

 

 

 

امروز و در ورزشگاه امام رضا، مطابق انتظار این تیم شهرخودرو بود که بر توپ و میدان مسلط شد ولی نفت مسجد سلیمان که با مهدی تارتار خیلی خوب اصول دفاعی را پیاده می کند، به آنها اجازه هنرنمایی نداد و یک غفلت در نزدیکی های میانه میدان، زمانی که قرمزهای شهرخودرو قصد بازیسازی از دفاع داشتند، کافی بود تا احمد جبوری توپ را بقاپد و با استارتی تقریبا 20 متری توپ را با ضربه ای چیپ به تور دروازه رساند تا بار دیگر برای تیمش مانند آنچه در دیدار برابر گل گهر انجام داد، گلی ارزشمند ثبت کرده باشد.
در ادامه شاگردان یحیی گل محمدی تلاش زیادی برای جبران نتیجه و ثبت گل تساوی داشتند ولی عملکرد مدافعین نفت مسجد سلیمان و سوشا مکانی بهتر بود تا شهرخودرو در کمال ناباوری با عملکرد بدون نقص شاگردان تارتار از رسیدن به جمع هشت تیم پایانی مسابقات بازبماند.

 

البته سال گذشته یحیی گل محمدی و شاگردانش با پارس جنوبی جم در دقیقه 95 از تیم شهرخودرو (پدیده سابق) گل خورده بودند؛ این پیروزی علاوه بر اینکه برای تارتار به نوعی دیداری انتقامی بود، شاگردانش را به مرحله بعدی مسابقات فرستاد و حالا با توجه به اینکه به احتمال فراوان آنها در مرحله بعدی در خانه بازی خواهند کرد، احتمال رسیدن آنها به جمع 4 تیم پایانی بسیار زیاد است.

 

 

 

 

 

 

عکس ها از: احمد هادی

نفت مسجد سلیمان دسته یک جام حذفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان دسته یک جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اولین دوره مسابقات فوتشال کلات در بخش هزار مسجد این شهرستان در حال برگزاری است.


این دوره از مسابقات فوتشال (فوتبال در شالیزار) با حضور ۶ تیم از بخش هزار مسجد و به صورت دوره ای در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین در شالیزارهای شهر لایین بخش هزار مسجد شهرستان کلات برگزار می شود. 


شهرستان کلات با دارا بودن ۱۵۰۰ هکتار شالیزار بزرگترین تولید کننده برنج در استان خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • شاهکار ۵۰۰ میلیون تومانی در پرسپولیس !
  • منافی: پرسپولیس نباید به نتایج تیم های دیگر توجه کند/ 4 بازی گل نخوردن رفیعی شاهکار است
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • سیتی بهتر بود اما ما رئال مادرید هستیم!
  • شاهکار جدید طارمی و بیرانوند در گلف بازی؛ پرتاب عجیب چوب گلف به جای توپ + ویدئو
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • گلزن پرسپولیس به نفت در اختیار تارتار
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)