Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@05:07:47 GMT

المیادین: زم در اربیل بازداشت شده است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۷۲۴۷

به گزارش تابناک به نقل از فارس، شبکه المیادین لبنان مدعی شد که روح‌الله زم، سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب آمدنیوز در شهر اربیل عراق بازداشت شده است.

این شبکه شامگاه چهارشنبه (۲۴ مهر) به نقل از منابع عراقی و کردی آگاه خود گزارش داد که روح‌الله زم در شهر اربیل عراق بازداشت شده است.

بر اساس این گزارش، سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب آمدنیوز شنبه این هفته (۲۰ مهر) وارد عراق شده است و به سفارت فرانسه در شهر بغداد رفته و در آنجا بعد از دیدار و نشست با نیرو‌های امنیتی فرانسه، بغداد را به مقصد اربیل ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منابع عراقی المیادین گفته‌اند که هدف روح‌الله زم از سفر به اربیل، دیدار با برخی از همدستان خود در داخل ایران بوده است.

به گفته این منابع، سرشبکه سایت معاند و ضدانقلاب آمدنیوز از دو سال پیش تحت مراقبت شدید و کامل نیرو‌های امنیتی فرانسه قرار داشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون المیادین اربیل عراق روح الله زم آمدنیوز پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی گفت: در راستای مبارزه قاطع دستگاه قضایی با مفاسد اقتصادی دو پیمانکارمرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری با دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، محمدرضا جعفری‌اصل اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع دستگاه قضائی با مفاسد اقتصادی دو پیمانکار مرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری با دستور مقام قضائی بازداشت شدند.

وی افزود: بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج)، متهمان بازداشت شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضائی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که منجر به بازداشت آنان شد.

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر ادامه داد: با تکمیل تحقیقات اولیه، حسب مورد اتهاماتی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، معاونت در ارتشاء به متهمان تفهیم شده است.

جعفری‌اصل تصریح کرد: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب، اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم‌گیری خواهد شد.

کد خبر 740002

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری بندر امام
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • بازداشت افراد مرتبط با داعش و وهابیت در افغانستان
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری در خوزستان
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • حملات هوایی آمریکا به چند منطقه درشرق سوریه چند شهید و زخمی بر جا گذشت
  • ببینید | حمله جنگنده‌های آمریکایی به سوریه
  • حمله به شرق سوریه ۵ زخمی برجای گذاشت +فیلم