Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@14:49:25 GMT

گل‌محمدی: انتظار شکست را نداشتیم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۷۲۵۶

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو انتظار نداشته تیمش در جام حذفی برابر نفت مسجد سلیمان شکست بخورد.

 یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر نفت مسجد سلیمان بیان کرد: نتیجه آن چیزی نبود که انتظارش را داشتیم. در هر صورت جام حذفی، جام کم اشتباه بودن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک اشتباه وحشتناک داشتیم و با گلی که خوردیم، جریمه شدیم.

او اضافه کرد: حریف با ۱۰ دفاع منظم و فشرده، کار را سخت کرد. در این مسابقات باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنید. در ادامه هم فشار زیادی آوردیم اما نشد که به گل برسیم. فکر می‌کنم بازیکنان تلاش فراوانی کردند، اما نشد. برای نفت مسجدسلیمان آرزوی موفقیت در ادامه راه می‌کنیم.

گل‌محمدی در خصوص شرایط تیمش گفت: در لیگ ایران همیشه وقفه بوده، هست و خواهد بود. این شرایط را همیشه فوتبال ما داشته، به هر صورت روزهای فیفادی است و کاری نمی‌شد کرد. با تیم ملی امید بازی کردیم تا ریتم خوب‌مان را حفظ کنیم. بعد از چند برد، وقتی وقفه به وجود می‌آید، کار سخت می‌شود. باید از این بازی‌ها برای لیگ استفاده کنیم تا نقاط ضعف‌مان را شناسایی کنیم.

سرمربی شهرخودرو خراسان در خصوص داوری مسابقه اظهار کرد: اعتراضم به زود پرچم زدن کمک داور بود. آنچه ما می‌دانیم این بود که باید با تامل بیشتری پرچم زده‌ شود. تیم داوری در مجموع قضاوت خوبی داشت و به مهدوی خسته‌نباشید می گویم.

گل‌محمدی گفت: هنوز برای صحبت درباره آسیا زود است. بازی‌هایی که تا آن موقع در لیگ داریم، به ما کمک می‌کند که نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم.

او تصریح کرد: تمام تیم‌هایی که اینجا مقابل ما بازی می‌کنند، ۱۰ نفره دفاع می‌کنند. خیلی از تیم‌ها هم با وجود دفاع ۱۰ نفره مقابل ما شکست خوردند. در یک بازی می‌توانیم با تصمیمات خوب در حمله، پیروز شویم، اما یک بازی هم حریف بهتر دفاع می کند. انتظار برد پرگل در همه بازی‌هایی که در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود اشتباه است.

گل‌محمدی در خصوص تاخیر پیش‌آمده در بازی گفت: این اتفاقات عجیب در فوتبال ایران رخ می‌دهد. نمی‌دانم چه باید بگویم، گفتند گویا به خاطر جوراب این بازی با تاخیر آغاز شد که خب طبیعتا در کار ما هم اخلال ایجاد کرد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت

به گزارش همشهری‌آنلاین، حالا دیگر نیازی نیست در مورد پروژه به سرانجام نرسیده «سپاهان کهکشانی» صحبت کنیم. همه‌چیز آشکار است؛ از نتایج ضعیف تا شعارهای سمی روی سکوها و البته تیمی که درون زمین به شکل عجیبی بی‌اشتها و سردرگم به‌نظر می‌رسد. سپاهان عملا قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم را از دست داده و حالا حسرتش برای فتح این مسابقات به دست‌کم یک دهه خواهد رسید. با این حال، حتما مهم است که آنها مسابقات را به شکل آبرومندانه‌ای تمام کنند و البته که خود این هم چالش ساده‌ای نیست. به هر حال، بسیاری از رقبا در هفته‌های پایانی برای رسیدن به اهداف خود با تمام قدرت وارد میدان خواهند شد و به علاوه اسم بزرگ سپاهان انگیزه مضاعفی به آنها می‌دهد تا بهترین نسخه از بازی‌هایشان را اکران کنند. همه اینها شرایط را برای طلایی‌پوشان دشوار می‌کند و البته برنامه مسابقات هم به ما نشان می‌دهد سپاهان طی ۱۵‌روز آینده ۳‌بازی بسیار سخت لیگی دارد که این تیم را اذیت خواهد کرد.

شاگردان ژوزه مورایس امروز در یک بازی معوقه از هفته هفدهم باید به مصاف ذوب‌آهن بروند. به هر حال، این بازی «دربی» است و تحت هر شرایطی حساسیت‌های خاص خودش را دارد، به‌ویژه اگر بدانیم ذوب‌آهن این فصل در مسابقات خارج از خانه شکست نخورده است. سپاهان در گام بعدی روز دوم اردیبهشت باید در انزلی به مصاف ملوان برود؛ گربه‌سیاه این سال‌هایش که از قضا در این فصل از فرم فوق‌العاده‌ای برخوردار است و هیچ بعید نیست دوباره گریبان زردها را بگیرد. ملوان فصل پیش قهرمانی را از سپاهانی‌ها گرفت. پس از آن طلایی‌پوشان روز ۱۲‌اردیبهشت در ورزشگاه آزادی مهمان پرسپولیس خواهند بود و گفتن ندارد که این بازی برای قرمزها تا چه اندازه حساس و سرنوشت‌ساز است؛ مخصوصا که آنها حتما به گرفتن انتقام شکست در بازی رفت هم فکر می‌کنند. البته سپاهان قبل از بازی با پرسپولیس، روز هفتم اردیبهشت در مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام حذفی مهمان استقلال ملاثانی است.

کد خبر 845116 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • پیولی: کیفیت تغییر نتیجه مقابل رم را نداشتیم
  • مهدی هاشمی‌ نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • حمله هاشمی‌نسب به میثاقی؛ درباره ما حرف نزنید!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • حرف‌های ستاره ایرانی‌الاصل درباره کلوپ و تیمش
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان