Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی باقرزاده همایی مدیرکل استاندارد هرمزگان ، ضمن تقدیر از اداره استاندارد و آموزش و پرورش کیش گفت: همت بلند و قابل توجهی را در کیش شاهد هستیم، در راستای ترویج فرهنگ استاندارد، سازمان ملی به این نتیجه و درک رسیده که باید فرهنگ سازی و آموزش جزو اولویت ها باشد.

وی ابراز امیدواری کر:د عنایت به تفاهم بسیار خوبی که بین ریاست سازمان استاندارد و سازمان منطقه آزاد شده در جهت رعایت و کنترل استاندارد و استاندارد سازی از ظرفیت های مختلف جزیره کیش در جهت معرفی و پایلوت قراردادن استاندارد های زندگی در ابعاد اجتماعی و فرهنگی و حتی زیست محیطی قدم برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرهنگ خوب رانندگی و اخلاق مداری مردم و رعایت بهداشت و پاکیزه گی شهری توسط شهروندان خود نمونه بارز از رعایت استانداردهای اجتماعی است.

دکتر علی رضا خاکی ­فیروز رئیس­ مرکز ملی تایید صلاحیت استاندارد ایران در ادامه نشست گفت نظم و انضباط اولین تعریف برای استاندارد است، و باید با رعایت نظم و انضباط اطمینان بخشی را به جامعه اهدا و تزریق بکنیم،  وی گفت استاندارد مدار دکترین انسانیت و اخلاقمداری است و روح یک تفکر متعالی است.

وی افزود: هر جایی که ما آرامش و آسایش را از دست بدهیم باید بدانیم که در جایی استاندارد و نظم و انضباط رعایت نشده است و برای تامین آرامش و ایمنی مردم باید نظم و انظباط را سرلوحه کار قراردهیم و عدول از قوانین استاندارد .

بازی با جان و مال مردم نابخشیدنی است

 وی گفت ظرفیت های کیش در تمام زمینه ها بسیار بالاست و از این پتانسیل ها باید به نحوه شایسته استفاده شود.

رئیس­ مرکز ملی تایید صلاحیت استاندارد ایران گفت  از کلیه شرکتهای که در زمینه کنترل کیفت و تاسیس آزمایشگاه در جزیره کیش پیشقدم باشند به جهت تعامل و همراهی با سازمان و سرمایه گذاران در کوتاه ترین زمان ممکن تایید صلاحیت ها و مجوزها صادر خواهد شد.

سعید صومعه رئیس اداره استاندارد کیش گفت: استاندارد کیفیت سبک زندگی را فراهم میسازد اداره استاندارد کیش در سال ۱۳۹۳ با هدف ارایه خدمات به واردکننده و صادرکنندگان و تولید کنندگان تاسیس شد.

وی یکی از اهداف این اداره را بحث نظارت دانست و گفت: باید استاندارد سازی جهت تامین کیفیت و ایمنی جامعه نهادینه شود چنان که آموزش و فرهنگ سازی قوانین و مقررات استاندارد و استاندارد سازی را از آموزش و پرورش و مدارس آغاز نمودیم  و به موفقیت های قابل توجه در زمینه آموزش و فرهنگ سازی دست یافتیم.

وی افزود: یکی از اقدامات خوب در منطقه ادغام اداره استاندارد و اداره نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی بود که با ادغام این دو اداره بسیاری از موازی کاریها از بین رفت.

وی اقدام دیگر در مورد کنترل کیفیت و ایمنی آسانسورهای مراکز اقامتی بود که با همکاری مدیریت نظارت بر مراکز تفریحی و خدمات گردشگری فراهم گردید.

وی اقدام دیگر اداره استاندارد کیش را در جهت ایمن سازی و کنترل و استانداردسازی کپسول ها و مخازن گاز مایه رستورانها عنوان کرد و خبر از بازدید و کنترل و استاندارد سازی دو مرکز تامین کننده گاز مایع مصرفی کیش و دریافت ۲ مجوز استاندارد در حوزه نساجی داد.

به گفته صومعه، ایجاد آزمایشگاه کنترل کیفیت مصالح ساختمانی جزو اقدامات مهم اداره استاندارد کیش طی سال جاری بود.

وی افزود: آزمایشگاه کنترل کیفیت لازم بهداشتی و آرایشی کیش  جزو بهترین های مجهزترین آزمایشگاه های منطقه و دنیا است  که گواهی این آزمایشگاه در ۶۰ کشور دارای اعتبار است.

صومعه بیان داشت: نظارت و کنترل کیفیت و ایمنی پارک های بازی و مهدکودک ها از دیگر اقدامات اداره استاندارد کیش بود که به دقت و حساسیت دنبال شده و استاندارد سازی گردیده است.

کد خبر 4749033

منبع: مهر

کلیدواژه: علی باقرزاده استاندارد هرمزگان جزیره کیش اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شهرکرد شیراز بیرجند استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی کالا و خدمات در اردبیل زیر ذره‌بین کارشناسان اداره کل استاندارد

ایسنا/اردبیل  ارزیابی و نظارت بر کالا و ارائه خدمات در اردبیل توسط کارشناسان اداره کل استاندارد در حال انجام است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، همزمان با اجرای طرح ویژه عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران در استانهای کشور، کارشناسان این اداره کل با حضور در مراکز و میادین میوه و تره بار، هتل ها، هتل آپارتمان ها، فرودگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای، مراکز پذیرایی، مراکز اقامتی بین راهی و رستوران ها، پایانه های مسافربری، مراکز فروش شیرینی و خدمات قالیشویی نسبت به ارزیابی این مراکز بر اساس چک لیست استاندارد های ملی مربوط با تاکید بر رعایت موارد ایمنی ، بهداشت و سلامت عمومی اقدام نموده اند.

در این ارزیابی مواردی همچون اعتبار کارت های بهداشت، شارژ بودن کپسول آتش نشانی، مجهز بودن به جعبه کمک های اولیه، جداسازی انبار از محل عرضه و ... بررسی شده است.

لازم به یادآوری است طرح ویژه عیدانه از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در سراسر کشور انجام خواهد گرفت.

همچنین درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانیhttps://۱۵۱۷.inso.gov.ir این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدیو یا صدا در حوزه‌های مختلف ارسال نمایند. همچنین شماره تلفن ۱۵۱۷ آماده دریافت نظرات هم استانی های عزیز می باشد. یادآوری می شود با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر نشان ملی استاندارد به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ می‌توان از اصالت و اعتبار پروانه استاندارد کالا اطمینان حاصل کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • ارزیابی کالا و خدمات در اردبیل زیر ذره‌بین کارشناسان اداره کل استاندارد
  • انجام ۶۵۰۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی ایلام
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • نظارت بر پمپ بنزین ها و جایگاه‌های سی ان جی در البرز
  • اجرای موفق سیاست «درهای باز، نوآوری باز» در سازمان انرژی اتمی
  • کیفیت ۹۰ درصد کالا و خدمات نوروزی در استان سمنان مطابق استاندارد بود
  • فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام
  • کنترل کیفیت محصولات خط تولید با سامانه هوش مصنوعی
  • نظارت بر کیفیت محصولات با سامانه هوش مصنوعی