Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان استفاده بهینه از  میزبانی جام جهانی ٢٠٢٢ قطر  را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: جام جهانی ٢٠٢٢با توجه به نزدیکی اقلیم آب و هوایی قطر و جزیره کیش و فاصله نزدیک از طریق خطوط هوایی که بین ٤٥ دقیقه تا یک ساعت زمان می برد ، این پتانسیل  وجود دارد که از این فرصت  به بهترین شکل ممکن بهره ببریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در قطر این فرصت را برای کشورهای همسایه ایران ، عربستان ، قطر و إمارات فراهم می کند که به دلیل اهمیت کمپ های تمرینی قبل و حین جام جهانی ، زمینه میزبانی از تیم های ملی فوتبال راه یافته به مرحله نهایی جام جهانی در کشورهای همسایه قطر بوجود آید به همین دلیل برنامه ریزی برای میزبانی از تیم های ملی را آغاز کردیم اما از آنجا که بودجه دولتی برای احداث کمپ های تمرینی وجود ندارد ، رویکرد ما همکاری با بخش خصوصی به منظور احداث کمپ های تمرینی با بهره گیری از علم روز و استانداردهای فیفا است .

امیری خراسانی با اشاره به این مهم که  مذاکرات با چند شرکت خصوصی  را برای احداث کمپ ها ، آغاز  کرده ایم که یکی از آن شرکت ها از سرمایه گذاران بزرگ جزیره است و به زودی کار را آغاز مَی کنند .

وی حضور تیم های ملی در جزیره کیش را علاوه بر رونق اقتصادی و گردشگری ، در ابعاد فنی نیز مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: حضور تیم های بزرگ در ایران قطعا با حضور مربیان ایرانی نیز همراه خواهد شد و این انفاق به منزله یک کلاس آموزشی پیشرفته محسوب مَی شود که مَی تواند در ارتقا سطح فنی فوتبال ایران هم موثر باشد .

کد خبر 4749037

منبع: مهر

کلیدواژه: جام جهانی 2022 قطر جزیره کیش تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال امید ایران تیم ملی فوتبال کامبوج تیم ملی فوتبال بحرین مارک ویلموتس کشتی فرنگی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: عملیات اجرایی فازنخست ساخت طرح بیمارستان تأمین‌اجتماعی شامل احداث فونداسیون، اسکلت‌وسازه اصلی ساختمان با ۴۸۰ میلیارد ریال هزینه به پایان رسیده و در حال حاضر عملیات فازدوم احداث آن آغاز شده است.

وی اضافه کرد: اعتبار فازدوم احداث بیمارستان‌ تأمین‌اجتماعی این شهرستان، ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال و مدت زمان اجرای آن، ۲۸ ماهه است.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه بیمارستان تأمین‌اجتماعی، تنها بیمارستان در حال احداث این نهاد در غرب‌کشور است، ادامه داد: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع احداث می‌شود و با اتمام آن، کمک شایانی به خدمات‌درمانی افراد تحت‌پوشش بیمه‌درمانی تأمین‌اجتماعی خواهد شد.

عباسی بیان کرد: این بیمارستان دارای امکاناتی کامل همچون بخش‌های کودکان، زنان و زایمان، جراحی، دندان‌پزشکی و اورژانس می‌شود و تمامی هزینه‌های درمان برای کسانی که تحت‌پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی هستند، رایگان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • بازارچه میوه و تره بار ایلام زودتر احداث شود
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • بخش خصوصی ‌۱۲۲ هکتار گلخانه در استان البرز احداث کرد
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم