Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاهان در یک بازی دوستانه مقابل تیم فوتبال نود ارومیه به تساوی دست یافت. ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان، دیدار دوستانه تیم‌ فوتبال بزرگسالان این باشگاه مقابل تیم فوتبال نود ارومیه با تساوی یک بر یک پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار از ساعت 16:30 امروز به میزبانی سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان آغاز شده و سجاد شهباززاده زننده تک گل زردپوشان در این بازی بود.

توقف سپاهان در دیداری تدارکاتیتیکدری: سپاهان اصلی‌ترین رقیب تراکتور برای قهرمانی است/ با آرامش به سمت قهرمانی پیش می‌رویم

اصفهان| دیدار تدارکاتی جایگزین جام حذفی؛ سپاهان به مصاف نود ارومیه می‌رود

به گزارش تسنیم، سپاهان قرار بود روز پنج‌شنبه 25 مهرماه در چارچوب مرحله یک‌ هشتم نهایی جام حذفی مقابل پیکان به میدان برود که با توجه به حضور 4 بازیکن سپاهان در اردوی تیم ملی، این دیدار به تعویق افتاده و زردپوشان اصفهانی برای حفظ روند آمادگی خود یک بازی تدارکاتی مقابل تیم نود ارومیه برگزار کردند.

گفتنی است، سپاهان در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر روز دوشنبه 29 مهرماه در سیرجان به مصاف تیم گل‌گهر خواهد رفت.

انتهای پیام/

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید دربی اصفهان مسابقه‌ای بااهمیت برای اهالی شهر اصفهان و هواداران دو تیم قلمداد می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل ذوب‌آهن در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت: جوی که در این نشست است مرا یاد بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انداخت. همیشه جذاب است که این اتاق پُر از خبرنگاران فوتبالی باشد. همیشه آرزو دارم پسر جوانی که اینجا نشسته است بتواند خبرنگار خوبی برای فوتبال باشد.

وی افزود: در مورد بازی فردا باید بگویم یک دربی، یک بازی خیلی خوب و یک بازی مهم برای شهر و منطقه اصفهان است. یک بازی باکیفیت میان دو تیم همشهری و امیدوارم بازی خوبی برای تماشاگران باشد.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • دیدار فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و ذوب‌آهن اصفهان
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا