Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@23:05:41 GMT

یک کودک آزار در شیراز به اعدام محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۷۵۳۹

یک کودک آزار در شیراز به اعدام محکوم شد

حجت‌الاسلام والمسلمین، سید کاظم موسوی عصر چهارشنبه ۲۴ مهر گفت: پرونده این متهم به کودک آزاری در وقت فوق العاده مورد رسیدگی قرار گرفت و متهم ۲۵ ساله پرونده که در مرداد ماه امسال ضمن ربودن دختر بچه ۴ ساله‌ای در بیمارستان نمازی وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود پس از طی مراحل قانونی و برگزاری جلسه رسیدگی مطابق رأی صادره از شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس به اعدام در ملاء عام و در محل ارتکاب جرم محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با بیان این که رأی صادر شده در خصوص این متهم به خاطر اذیت و آزار جسمی و روحی طفل خردسال است، گفت: اتهامات دیگری نیز متوجه این متهم بود که در حکم صادره مجازات‌های جداگانه‌ای برای سایر اتهامات وی تعیین شده است.

وی تصریح کرد: متهم این پرونده به لحاظ آدم ربایی به ۱۵ سال حبس و همچنین از حیث جنبه عمومی بزه ایجاد مزاحمت برای بانوان نیز به یک سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس خاطر نشان کرد رأی صادره قابلیت فرجام خواهی در مرجع دیوان عالی کشور را دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کودک آزاری شیراز اعدام آزار و اذیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری یک نفر وکیل ‏رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه ۳۴ میلیارد ریالی در کرج خبر داد. ‎ - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار حمید هداوند با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی وصول پرونده‌ای با موضوع دریافت رشوه یک نفر وکیل رسمی دادگستری از شخصی بابت حل پرونده حقوقی وی در دادگاه کرج، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی گزارش شاکی پرونده و محرز شدن جرم، دستور قضایی را برای دستگیری فرد متهم از مقام قضایی اخذ و وی را دستگیر کردند.

بازداشت 2 مدیر شهرداری کرج پس از دریافت رشوه 15 سکه بهار آزادی هداوند بیان کرد: متهم در بازجویی‌های پلیسی پس از مواجه با مدارک پلیسی به جرم خود مبنی بر دریافت رشوه از شاکی پرونده به 34 میلیارد و 443 میلیون ریال اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولیای دم در تویسرکان یک محکوم‌ اعدامی را بخشیدند
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • علمای اهل سنت استان بوشهر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • صدور حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک
  • پرونده ترور رهبر اپوزیسیون تونس با حکم اعدام برای ۴ نفر بسته شد
  • یک زن و پنج کودک در باتلاق روستای کلستان شیراز غرق شدند!
  • یک زن و پنج کودک در باتلاقی در حوالی شیراز جان باختند
  • ۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند