Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@23:49:32 GMT

تصمیم جنجالی بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۷۵۸۲

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، باشگاه بارسلونا حاضر نشده است در یک تورنمنت که اخیراً در رده نونهالان برگزار شد، شرکت کند، چرا که با حضور در این رقابت‌ها به عنوان نماینده اسپانیا باید با پیراهن این کشور به میدان می‌رفت.


تورنمنتی که قرار بود تیم نونهالان باشگاه بارسلونا در آن حضور پیدا کند، جام ملت‌های دانون بود که بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبال دنیا در رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال محسوب و از سال ۲۰۰۰ هر ساله برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نونهالان بارسلونا در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها شرکت کردند که در آن مرحله به آن‌ها اجازه داده شد از پیراهن تیم باشگاهی‌شان استفاده کنند، اما آن‌ها در مرحله نهایی این رقابت‌ها که این هفته در کاتالونیا برگزار شد، با وجود کسب سهمیه حضور نداشتند و دلیل آن ملزم شدن به پوشیدن پیراهن اسپانیا بود.


طبق اعلام رادیو کادناسر اسپانیا، مدیران باشگاه بارسلونا پس از مطلع شدن از اینکه باید با پیراهن اسپانیا در جام ملت‌های دانون بازی کنند، از حضور تیم نونهالان این باشگاه جلوگیری کردند. به این ترتیب سهمیه بارسلونا به تیم نونهالان ویارئال رسید، تیمی که پس از مکزیک به مقام دوم دست یافت.


در بخش فوتبال دختران جام دانون هم تیم اسپانیا که همسایه بارسلونا یعنی اسپانیول به نمایندگی از این کشور در آن شرکت کرده بود، به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: جنجالی باشگاه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم

شب گذشته و پس از پیروزی بزرگ پاری سن ژرمن در خانه بارسلونا و راهیابی این تیم به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری، بازیکنان تیم فرانسوی به سمت جایگاه تماشاگران خودی در ورزشگاه رفته و از آنان تشکر کردند.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • چه کسی به پاکو خمس گفت از ایران برود
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)
  • سود ۵۰ میلیون یورویی اتلتیکومادرید از حذف بارسلونا
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • ام باپه: تصمیم من در مورد جدایی از پاری سن ژرمن عوض نمی‌شود
  • ببینید | به آتش کشیدن پیراهن عثمان دمبله توسط هواداران بارسلونا!
  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • گل زیبای لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به منچستریونایتد (2019/4/16) / فیلم
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا