Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار رده‌بندی بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی قطر از ساعت ۱۸ بین تیم‌های ایران و ایتالیا برگزار شد و شاگردان عباس هاشم‌پور مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در وقت اول این دیدار محمد معصومی‌زاده با یک شوت محکم گل اول ایران را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نیز بازیکنان ایران موفق شدند با ایجاد چند موقعیت، دروازه ایتالیا را تهدید کنند تا اینکه محمدعلی مختاری با یک ضریه قیچی برگردان زیبا گل دوم ایران را وارد دروازه حریف کرد. تا این وقت با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

در وقت دوم نیز دو تیم حمله‌های و جانبه‌ای داشتند که هیچکدان منجر به گل نشد. روی یک خطای اعلام شده به نفع ایتالیا، شوت محکم بازیکن ایتالیا توسط حمید بهزادپور دفع شد. در ادامه این وقت، ایتالیا هر دو گل را جبران کرد و با نتیجه تساوی به استراحت رفت.

بیشتر بخوانید: فوتبال ساحلی ایران مغلوب روسیه شد

وقت سوم این دیدار با گل ایتالیا آغاز شد. پس از یک دقیقه ایتالیا گل دیگری زد و نتیجه ۴ بر ۲ شد. در دقیقه سوم از وقت سوم محمدعلی مختاری یک قیچی دیگر زد که با دفع ناقص توپ از سوی دروازه‌بان ایتالیا، محمد احمدزاده گل سوم ایران را به ثمر رساند. دقایقی بعد نیز برای ایتالیا به درستی اعلام پنالتی شد و با تبدیل شدن به گل، نتیجه ۵ بر ۳ به سود ایتالیا شد. در ادامه بازی گل‌های چهارم و پنجم توسط بازیکنان ایران وارد دروازه ایتالیا شد تا در وقت قانونی بازی با تساوی ۵ بر ۵ به پایان برسد.

در ۳ دقیقه وقت اضافه بازی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان هاشمپور در ضربات پنالتی با ایتالیا به رقابت بپردازند.

در نهایت و در ضربات پنالتی ایران پیروز شد و عنوان سوم این بازی‌ها را به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است، شاگردان عباس هاشم‌پور با پیروزی برابر تیم‌های اوکراین، سنگال، پاراگوئه، شکست برابر روسیه و پیروزی برابر ایتالیا این عنوان ارزشمند را بدست آوردند و روی سکو رفتند.

بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی با حضور ۱۳۰۰ ورزشکار از ۹۳ کشور از ۱۹ مهر به میزبانی قطر برگزار شد.

گفتنی است،  صالحی امیری رئیس کمیته المپیک ایران، سجادی مشاور عالی رئیس کمیته المپیک، شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون و شهریاری رئیس کمیته فوتبال ساحلی با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک دنبال کردند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های پیکان و هودار در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند.

فرزاد منصوری با کمک‌های حمیدرضا افشون و امین زاهدی، قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

دو تیم همسایه و هم‌امتیاز در جدول لیگ برتر در حالی برابر هم قرار گرفتند که در هفته‌های اخیر شرایط بهتری را نسبت به قبل تجربه کرده‌اند و برای بالا آمدن در جدول و خارج شدن از منطقه سقوط به دنبال سه امتیاز این مسابقه بودند.

بازی امروز به نوعی رویارویی رضا عنایتی با تیم سابقش یعنی هوادار هم بود، تیمی که خودش به عنوان مالک و سرمربی فصل گذشته آن را لیگ برتری کرد.

مسابقه را هوادار بهتر و زهردارتر آغاز کرد و در دقایق ۲۱ و ۲۸ توسط حسن سفید چقایی و یونس شاکری به گل رسید و توانست در حالی که کمتر از ۳۰ دقیقه از جریان بازی گذشته بود، دو بر صفر پیش بیفتد.

در ادامه حملات پیکان برای جبران گل‌های خورده بیشتر شد و در دقیقه ۳۱ محمدجواد آزاده توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کرد تا نتیجه ۲ بر یک به سود هوادار در جریان باشد.

در ادامه پیکان با فشار روی دروازه هوادار به دنبال تکمیل کامبک بود، با این حال تلاش شاگردان عنایتی نتیجه‌ای نداشت. در یک موقعیت جدی در دقیقه ۸۲، مدافعان هوادار در دو سیو، توپ را از روی خط دروازه برگشت دادند.

در دقایق پایانی بازی بود که در نهایت تلاش پیکان به نتیجه رسید و ابوالفضل زمانی در دقیقه ۸۶ گل دوم و مساوی را وارد دروازه هوادار کرد.

در نهایت هوادار و پیکان به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. هوادار با این تساوی ۲۵ امتیازی و در رده یازدهم قرار گرفت. پیکان هم با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم ماند.

ترکیب اولیه پیکان:

محمد ناصری، دانیال جهانبخش، سامان نریمان جهان، غلامرضا ثابت ایمانی، حامد پاکدل، فرشید اسماعیلی، علی باقری، محمد ستاری، محمد آژیر، محمد جواد آزاده و محمدحسین فلاح

سرمربی: رضا عنایتی

ترکیب اولیه هوادار:

علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، مهدی عبدی، محسن سفیدچقایی، مهدی گودرزی، محمد عباسی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی‌نژاد و یونس شاکری

سرمربی: مسعود شجاعی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رونالدو نباشد النصر پنالتی را هم گل نمی‌کند!‏
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • تقسیم امتیاز همسایه‌ها؛ کامبک پیکان برای فرار از باخت برابر هوادار
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها