Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید کل اعضای تیمش روز خوبی برابر مس کرمان نداشته‌اند.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری بعد از شکست ۴ بر دو تیمش برابر مس کرمان اظهار کرد: به تیم مس کرمان تبریک می‌گویم. از آخر مهر سال ۹۷، این بدترین بازی من بود. شاید به جرات بتوان گفت این بدترین بازی‌ای بوده که یکی از تیم‌هایم در ۱۰ سال گذشته انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از تبریک به تیم مجتبی حسینی باید بگویم در تمام نقاط فوق‌العاده بد بودیم و مس کرمان بعد از گلش شرایط بهتری را از لحاظ روحی داشت. به بازی برگشتیم ولی بازیکنانم نتوانستند در حد کیفیت خودشان ظاهر شوند. در چند سال مربی‌گری‌ام خیلی سخت ممکن بود که تیم‌هایم کیفیت بدی داشته باشند. امروز در هیچ نقطه‌ای از زمین خوب نبودیم.

او ادامه داد: باید به نمایندگی از خانواده فوتبال ذوب آهن از کارگرهایی که زحمت می‌کشند و اندک هواداران ذوب‌آهن که امروز خیلی ناراحت و عصبانی به خانه رفتند عذرخواهی کنم. ما خوب نبودیم. دیروز در کنفرانس خبری تاکید کردم مسابقه امروز سخت خواهد بود چون دیدید وقتی با یک تیم لیگ یکی بازی کردیم تفکر بازیکنان جالب نبود. کل ما امروز خوب نبودیم. تفکر کادر فنی و بازیکنان دست به دست هم دادند و متاسفانه یک روز خیلی بدی را رقم زد. ۵ روز دیگر یک بازی خیلی سخت با شهر خودرو داریم و باید خودمان را خیلی سریع آماده کنیم. در مجموع از بازیکنانم خودم و کادر فنی اصلا راضی نبودم.

منصوریان درباره عملکرد بازیکنان خارجی تیمش هم بیان کرد: نمی‌شود گفت که فقط این دو بازیکن خوب نبودند. ما در تمام نقاط بد بودیم. از کاپیتان تیم حدادی‌فر که یک اعتقاد ویژه‌ای به او دارم، گرفته تا خلعتبری و جوانان تیم، خوب نبودیم. نمی‌توانیم بگوییم این دو بازیکن باعث شدند امروز شکست بخوریم. این‌ها هم جز خریدهای ما هستند. یعنی کیفیت مالی‌ای که برای بازیکنانم هزینه شده کم نبوده است. کار خیلی سخت می‌شود وقتی یک مجموعه در روز بدش قرار می‌گیرد. تیم ما یک تیم ۲۶ نفره است و به بازیکنانم گفتم بهترین‌ها می‌توانند به زمین بروند. فرقی نمی‌کند خارجی باشد یا داخلی. امروز نمی‌توانم بگویم در این نقطه یا آن نقطه شرایط خوبی داشتیم. فقط از یکی از جوانانی که در ترکیب گذاشتم یعنی مصطفی آقاجانی راضی بودم. یک سری اتفاقات میفتد که او با قیمت کم در ترکیب قرار می‌گیرد و می‌تواند یک آینده خوب برای ذوب‌آهن داشته باشد.

منصوریان در ادامه درباره اینکه بازیکنان تیمش کمی عصبی بودند، گفت: این موضوعات طبیعی است. وقتی با تیم لیگ یکی بازی می‌کنید و تیم‌تان از نظر نتیجه عقب است و بعد گل می‌زنید اما دوباره از حریف گلی دریافت می‌کنید، بازیکنان از نظر عصبی بهم ریخته می‌شوند. همه بازیکنان می‌خواهند کمک کنند تیم نتیجه بگیرد. زمانی که خودم فوتبال بازی می‌کردم برای اینکه ثانیه‌ها را از دست ندهیم گاهی در بازی با بازیکنان هم‌تیمی بحث می‌کردیم. اینگونه مسائل در جریان بازی اتفاق می‌افتد و طبیعی است. هر بازیکنی در بازی از روش خودش استفاده می‌کند. گاهی یک بازیکن عصبانی می‌شود و یک بازیکن دیگر سعی می‌کند طور دیگری رفتار کند.

وی ادامه داد: ما تا نیم فصل هیچ شانسی برای خرید بازیکن نداریم. باید از موجودی‌ای که داریم استفاده کنیم. من دوست داشتم محمدباقر صادقی به تیم ما برگردد و کمک کند. حالا دیگر این شانس اوست که یک روز درون دروازه قرار می‌گیرد و روز بد همه بازیکنان است. من به بازیکنان گفته بودم باید به محمدباقر صادقی کمک کنیم. دقیقا در چنین روزی آن‌ها به او کمک نکردند. گاهی اوقات انتقاداتی مطرح می‌شود اما باید ببینیم انتقاد چگونه مطرح می‌شود. یک انتقاد سازنده است و یک انتقاد نیست. ما از باخت امروز باید درس بگیریم. ما روزهای سختی و همینطور روزهای خوبی در اینجا داشته‌ایم اما خوشحالیم که روزهای خوبمان بیشتر بوده است. برای اینکه روزهای خوب بیشتر شود باید از روزهای بدتان درس بگیرید. طبیعتاً انتظار از تیم ما بیشتر است. سطح توقعات از تیم ما بالاست. در روزی که فکر می‌کردم باقر صادقی می‌تواند برگردد به او شانس دادم اما تیم ما سرحال نبود و اینگونه دچار مشکل شدیم.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا شکست برابر مس کرمان باعث نمی‌شود هیات مدیره او را تحت فشار بگذارد، گفت: چه نوع فشاری را می‌گویید؟ ما یک خانواده بزرگ هستیم. باید کمک کنیم مشکلات حل شود. اگر بخواهیم ببینیم در کدام پست مشکل داریم و همه فشار را به آنجا منتقل کنیم، خوب نیست. ما یک خانواده هستیم و روزهای سخت را پشت‌سر گذاشته‌ایم. تیم ذوب‌آهن شکل بسیار خوبی دارد. من واقعا از خودم و تیم ناراحتم چون جام را از دست دادیم. جام حذفی میانبر خوبی برای رسیدن به آسیا است. باید سعی کنیم شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم و از این به بعد نتایج خوبی بگیریم. در این شرایط همه می‌خواهند کمک کنند اما باید ببینیم تفکرات کمک کردن چگونه است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه تصریح کرد: از هفته آینده یک تغییر سیستم در خط دفاعی خواهیم داشت. صرفاً تغییر نفرات نمی‌تواند به ما کمک کند چون چند بار نفرات را تغییر دادیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم. قطعا در هفته آینده تغییر سیستم خواهیم داد و ساختار جدیدی را در دفاع خواهیم دید. ما در بازی امروز وقتی گل چهارم را خوردیم از پا درآمدیم. دیگر از آن حالت نظم و انضباط خارج شدیم. تیم حریف به خاطر اختلاف دو گل راحت‌تر کار می‌کردند. در مجموع روز خیلی بدی داشتیم و تیم حریف بسیار خوب بود. از همه تشکر می‌کنم و از کسانی که امروز حرص خوردن هم عذرخواهی می‌کنم. البته از کارگران زحمتکش کارخانه هم که واقعا زحمت می‌کشند و حاصل دسترنج ما به زمین مسابقه می‌بریم هم عذرخواهی می‌کنم. تلاش می‌کنیم از این به بعد رو به جلو حرکت کنیم. ما یک خانواده هستیم و دست در دست هم پیش برویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عليرضا منصوريان تيم فوتبال ذوب آهن باشگاه مس كرمان استانی ورزشی منطقه اصفهان منطقه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو، قیصر جدید فوتبال

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | قهرمانی تاریخی بایرلورکوزن در بوندسلیگا و بیهوش شدن ایوان اندیکا در جریان بازی رم، تیترهای کیوسک امروز (دوشنبه 15 آوریل 2024) بودند.

اندیکا بیمار شد، مسابقه به حالت تعلیق درآمد
وحشت بزرگ در زمین فوتبال
اینتر؛ دربی برای ستاره دوم هراس پیرامون اندیکا
او در زمین غش کرد؛ درد قفسه سینه
اینتر ستاره‌ دوم را می‌بیند
ناپولی ناکام؛ خطاها و هو شدن آسودگی درباره اندیکا؛ مشکل سلامتی مدافع رم بازی را معلق کرد
باجو به زیرکزی رای داد و ییلدیز را تشویق کرد ژابی آلونسوی خردمند
تبریک و با آرزوی بهترین‌ها قیصر جدید
ژابی آلونسو، بایرلورکوزن را برای اولین بار در تاریخ 120 ساله‌اش قهرمان کرد رقبا لغزیدند، امتیاز برای پپ
سیتی، همه مال توست
کلوپ: لایق قهرمانی نیستیم؛ آرتتا: باید برخیزیم و تلاش کنیم روزی که ورق قهرمانی برگشت
​​​​​​بعد از فروپاشی لیورپول و آرسنال در خانه، حالا سیتی تعقیب می‌شود

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • تکذیب شد: ستاره برزیلی و تن‌هاخ دعوا نکردند
  • ژابی آلونسو، قیصر جدید فوتبال
  • جدال اودینزه و رم به دلیل یک حادثه نیمه‌تمام ماند
  • اتفاق شوکه کننده برای هم تیمی سردار (+عکس)
  • پس از به زمین افتادن نگران‌کننده ایوان اندیکا؛ دیدار اودینزه و رم نیمه تمام ماند
  • امیرعبداللهیان: «چشم رژیم صهیونیستی» یکی از نقاط عملیات بود/ هیچ هدف غیرنظامی تعریف نکرده بودیم
  • تمام ظرفیت‌های دانشگاهی را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد
  • امیرعبداللهیان:«چشم رژیم صهیونیستی» یکی از نقاط عملیات بود/ هیچ هدف غیرنظامی تعریف نکرده بودیم