Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@14:19:19 GMT

جانسون معتقد است برگزیت با توافق دست‌یافتنی است

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۷۶۹۷

خرداد؛نخست‌وزیر بریتانیا گفت که اتحادیه اروپا و لندن فاصله چندانی با توافق بر سر برگزیت ندارند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر بریتانیا، در جمع قانون‌گذاران محافظه‌کار گفت که اتحادیه اروپا و لندن فاصله چندانی با برگزیت ندارند، اما اختلافاتی اساسی همچنان باقی است. این خبر را منابع آگاه گزارش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یک منبع که نخواست نامش فاش شود گفت: «همه از این‌که چیزی به پایان راه نمانده خوشحال بودند. این ماجرا سختی‌های بسیاری به بار آورده بود.»

وی افزود: «دولت معتقد است که توافق ممکن است. جانسون به ما اطمینان داد که می‌توان به این توافق رسید.»

یک منبع دیگر عنوان کرد که جانسون در این نشست گفت: «هنوز به مقصد نرسیده‌ایم. داریم از کوه بالا می‌رویم. قله در برابرمان قرار دارد و تا اندکی در پس ابر فرو رفته است.» برچسب ها: جانسون ، برگزیت

منبع: خرداد

کلیدواژه: جانسون برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، سزار سوتو گرادو شب سختی در برنابئو پشت سر گذاشت و داوری او بسیار مورد انتقاد باشگاه بارسلونا قرار گرفت. بارسا سخت اعتقاد دارد برخورد کوبارسی و لوکاس پنالتی نبود. توپ یامال از خط گذشته بود و اینکه رودیگر نیز فرمین لوپز را با پنالتی متوقف کرد ولی داور بی‌اعتنا از همه این صحنه‌ها گذشت.

اعتراض بارسا به‌خصوص روی این سه صحنه است و شکست 3-2 برابر رئال را نمی‌پذیرند. روی صحنه مشکوک یامال بارسا اعتراض دارد و دیروز لاپورتا حتی ادعا کرد درخواست تکرار بازی را خواهند داد.

با این اوصاف ولی کمیته داوران فوتبال اسپانیا به سوتو گرادو نمره قبولی داد. مارکا نوشته است که کمیته داوران معتقد است در صحنه توپ یامال حتی یک تصویر وجود ندارد که نشان دهد همه توپ از خط گذشته است. تکل کوبارسی روی لوکاس پنالتی بود و رودیگر نیز مرتکب پنالتی نشد. روی گل اول بارسا نیز کمیته داوران معتقد است کریستنسن روی تونی کروس مرتکب خطا نشده بود.

دیگر خبرها

  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • عاقبت به خیری استقلال و پرسپولیس با واگذاری به نهادهای اقتصادی؛آرزوهایی که دست‌یافتنی شدند
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • زالوژنی رسما سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • نگاهی به مطبوعات امروز/ تعطیلی شنبه آری یا خیر؟
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • کمیته داوران هیچ فیلمی به بارسا نمی‌دهد!‏