Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@09:40:00 GMT

منصوریان: بدترین بازی 10 سال اخیر تیم هایم بود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۷۷۳۹

منصوریان: بدترین بازی 10 سال اخیر تیم هایم بود

علیرضا منصوریان می گوید، در تیمش همه بازیکنان بد بازی کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان که تیمش در خانه شکست سختی مقابل مس کرمان به رهبری مجتبی حسینی تجربه کرد و با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد، در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

بدترین بازی 10 سال اخیر تیم هایم بود
تبریک می‌گویم به تیم مس کرمان بابت برد امروزشان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد تیم خودم باید بگویم متأسفانه این بدترین بازی بود که در این نزدیک به یک سال که اینجا هستم انجام دادیم و به جرأت باید بگویم بدترین بازی بود که در 10 سال اخیر تیمم انجام داده است.

 

امروز در تمام نقاط زمین بد بودیم
در تمام نقاط زمین به شدت بد بودیم. امروز کلاً خوب نبودیم. خیلی کم پیش می‌آید که تیمم کیفیت به این حد بدی داشته باشد. به نمایندگی از باشگاه ذوب‌آهن معذرت‌خواهی می‌کنم از خانواده ذوب‌آهن. دیروز هم گفتم خیلی سخت است که این فضا را تغییر دهیم. تفکرات بازیکنانم امروز جالب نبود و کلاً کادرفنی و بازیکنان، خوب نبودیم. ما چهار پنج روز بعد یک بازی سخت با تیم شهر خودرو داریم و باید تیمم را برای آن بازی آماده کنم.


فقط از یک بازیکن راضی بودم؛ همه بد بودند
همه بد بودیم، از خلعتبری گرفته تا جوانان و کل تیم خوب نبودند. در نتیجه باختیم. کلاً بد بودیم. وقتی همه بد هستند آن بازیکنان خارجی ما هم بد هستند. آنها هم از خریدهای ما هستند؛ برخی دیگر از بازیکنان هم هزینه کمی برای‌شان نشده است. در کل ذوب‌آهن یک تیم 26 نفره است. دیروز هم گفتم بهترین‌ها به ترکیب اصلی می‌روند فرقی هم ندارد خارجی باشد یا داخلی. امروز فقط از یک بازیکن جوان راضی بودم. مصطفی آقاجانی تنها بازیکنی بود که از او رضایت داشتم.

 

درگیری در جریان بازی طبیعی است
منصوریان در مورد درگیری‌های لفظی بین بازیکنان تیم در جریان مسابقه گفت: درگیری لفظی در جریان بازی یک امر طبیعی است. وقتی 3 بر یک عقب هستیم به هم ریختگی ایجاد می‌شود و خیلی طبیعی است که این اتفاق رخ بدهد. من، محمود فکری و خرمگاه در استقلال بودیم و گاهی در یک بازی حر‌ف‌مان می‌شد. این اتفاق در جریان بازی رخ می‌دهد. هرکسی یک روش ذهنی دارد. یکی عصبانی می‌شود، یکی سعی می‌کند کارش را با دقت انجام بدهد.

 

نه تیم خوب بود نه محمدباقر صادقی
سرمربی ذوب‌آهن در مورد ضعف محمدباقر صادقی دروازه‌بان ذوب‌آهن در این بازی گفت:‌ ما از خیرالموجودین استفاده می‌کنیم، خودم علاقه داشتم که محمدباقر صادقی برگردد به تیم کمک کند. به بازیکنان هم گفتم به محمدباقر کمک کنید. اما آنهایی که باید کمک کنند این کار را نکردند. کل تیم هم خوب نبود محمدباقر هم یکی از آنها بود. گاهی انتقادی می‌شود که من از آن استفاده می‌کنم. انتظارات هم از تیم ما زیاد است. سطح توقع از تیم بالا است. امروز هم تیم ما سرحال نبود و محمدباقر صادقی هم روز خوبی نداشت.


باید در روزگار سخت به هم کمک کنیم
منصوریان در مورد اینکه فشار از بالا به کادر فنی به خاطر نتایج وارد خواهد آمد، گفت: ما یک خانواده بزرگ هستیم. همه باید کمک کنیم تا مشکلات حل شود. فرقی نمی‌کند در کدام موقعیت هستیم. ما یک خانوده هستیم که باید در روزگار سخت به هم کمک کنیم. متأسفانه روز بد ما در جام حذفی رقم خورد. ممکن بود امروز در لیگ برتر رقم بخورد. من در این مسابقه از خودم و بازیکنان ناراضی هستم اما باید همه کمک کنیم تا ادامه راه شرایط بهتر شود. در سلسله مراتب از نفر اول کارخانه گرفته تا بقیه همه می‌خواهند کمک کنند و باید دید تفکرات آنها برای کمک کردن چگونه است.


برای گل نخوردن باید تغییر سیستم بدهیم
سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه خود شما گفتید نقص ذوب‌آهن این است که گل اول را می‌خورد چرا این نقص برطرف نشد، گفت: ما باید تغییری در ساختار و سیستم دفاعی ایجاد کنیم. این تغییر را هفته آینده خواهیم داشت. سه بار تغییر نفرات داشتیم اما این نقیصه برطرف نشده و اکنون باید تغییر سیستم بدهیم.

 

 روز بد ما و روز فوق العاده مس بود
وقتی گل سوم را خوردیم از نظر روحی از پا درآمدیم. ما سعی می‌کنیم با کمترین ضربه به دروازه حریف نزدیک شویم. در مجموع امروز روز بد ما بود و مس کرمان هم فوق‌العاده بازی کرد.

 


از خانواده ذوب آهن عذرخواهی می کنم
منصوریان در پایان نشست گفت: به نمایندگی از خانواده فوتبال از تمام کارگران کارخانه ذوب‌آهن، مردم اصفهان و هواداران تیم عذرخواهی می‌کنم. شما رسانه‌ها هم بخشی از خانواده ما هستید.

علیرضا منصوریان (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارتین تایلر: آب و هوای قطر باعث شد صدایم را از دست بدهم

گزارشگر افسانه‌ای فوتبال از شرایط دشوار اخیرش صحبت کرده است. 

طرفداری | مارتین تایلر فاش کرد که برای نجات صدای مشهور خود تحت عمل جراحی قرار گرفته و به «ترسناک» بودن احتمال از دست دادن دائمی توانایی صحبت کردن اشاره کرده است. 

در ژوئن ۲۰۲۳ اعلام شد که گزارشگر افسانه‌ای اسکای اسپورت پس از ۳۳ سال همکاری، این شبکه را ترک خواهد کرد. در حالی که پیتر دروری جایگزین او در اسکای شد، تایلر در ۷۸ سالگی با داشتن یکی از شناخته‌شده‌ترین صداهای تلویزیون، طی ۲۰ سال گذشته به صدای لیگ برتر انگلیس تبدیل شده بود. گزارشگر مشهور اخیرا در مورد تجربه ترسناکش در جام جهانی قطر صحبت کرده، جایی که او تا آستانه از دست دادن صدایش پیش رفت. تایلر گرفته است:

من از صدایم بیش از حد استفاده کردم و آب و هوای قطر تارهای صوتی‌ام را تحت تاثیر قرار داد، بنابراین متوجه شدم که به کمک نیاز دارم. صدا، هویت من است، اما فکر نکردن به اینکه دیگر نمی‌توانم کار کنم، بدترین بخش آن محسوب نمی‌شد، بلکه عدم توانایی در معاشرت یک احتمال واقعی بود. اینکه نمی‌توانستم به تلفن جواب بدهم، با دوستانم برای خوردن قهوه بیرون بروم و با افراد بسیار نزدیکم که به آنها اعتماد داشتم صحبت کنم، ترسناک بود. من یک حرفه طولانی داشتم، بنابراین از دست دادن امرار معاشم پیامدهای مالی داشت، اما این از دست دادن معاشرت بود که مرا تحت تاثیر قرار داد.

تایلر در ادامه افزود:

وقتی صدایم را از دست دادم، مجبور شدم در چند رویداد شرکت کنم و این بسیار دشوار بود. یا باید شرایطم را پنهان می‌کردم یا آن را به افراد نزدیکم که به آن‌ها اعتماد داشتم فاش می‌کردم. از زمان درمانم، چهل گزارش انجام داده‌ام. این یک معجزه است. (صدای من) قبلا برایم معنایی نداشت، اما حالا برایم به معنای قدرشناسی از صدایم است. از دست دادن صدایم و احتمال از دست دادن دائمی آن، بدترین سناریو بود. 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره برزیلی به تراکتور (عکس)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • مورایس: سپاهان شایسته بُرد در شهرآورد اصفهان بود
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • مارتین تایلر: آب و هوای قطر باعث شد صدایم را از دست بدهم
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • گواردیولا: تعریف‌هایم از رئال را کسی باور نمی‌کند
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد