Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@04:49:37 GMT

بررسی بازی Yakuza 6: Song of Life + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۷۷۶۶

بررسی بازی Yakuza 6: Song of Life + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  بازی Yakuza ۶: Song of Life، یک بازی مبارزه‌ای جذاب محسوب می‌شود که تقریبا هر بازیکنی می‌تواند در کمتر از نیم ساعت از صفر تا صد بخش combat بازی را یاد بگیرد. داستان بازی Yakuza ۶: Song of Life، درست پس از پنجمین نسخه از این سری شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کازوما کریو، پس از درگیری و مبارزاتش شدیدا زخمی شده است و راهی بیمارستان می‌شود. پس از مدتی پلیس و ماموران امنیتی وارد بیمارستان می‌شوند تا کازوما را برای جرم‌هایی که انجام داده است، دستگیر کنند. حال Dragon of Dogima دو راه چاره بیشتر ندارد؛ یا باید مدام در حال فرار کردن باشد یا اینکه سه سال زندان را قبول کند و پس از آن، زندگی آرامی را در کنار هاراکو، دختر خوانده‌اش، تجربه کند.

مشکل از جایی شروع می‌شود که اخبار و حواشی حول هاراکو گریبان‌گیر دوستان‌اش در یتیم خانه‌ای می‌شود که وی با کازوما آن را راه‌اندازی کرده بودند. از این‌رو تصمیم می‌گیرد از آن‌ها دور شود و زندگی جدیدی را آغاز کند. پس از سه سال که کازوما از زندان بیرون می‌آید، متوجه ناپدید شدن هاراکو می‌شود و در می‌یابد که وی صاحب بچه‌ای به نام هاراتو است. این‌ها تمام اتفاقاتی نیستند که گریبان‌گیر کازوما شده‌اند و رفته رفته، وی متوجه اتفاقات بزرگ‌تری می‌شود. ظاهرا زندگی جوری با وی قرار داد بسته که هیچ‌وقت قرار نیست از دنیای یاکوزا‌ها خارج شود و زندگی آرامی داشته باشد.

معمولا در این بازی‌ها شخصیت پردازی شخصیت اصلی به‌خوبی انجام شده است، اما هرچقدر جلو‌تر می‌رویم، شخصیت‌هایی را می‌بینیم که آن چنان که باید و شاید به آن‌ها بها داده نشده است و توخالی طراحی شده‌اند. با این حال بازی Yakuza ۶: Song of Life به هیچ‌وجه بازی‌ نیست که شخصیت‌های بی‌مصرفی داشته باشد بلکه، تمامی شخصیت‌هایی که در دل بازی قرار گرفته‌اند، به نحوی طراحی شده‌اند که می‌توانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و دوست‌شان داشته باشید؛ شخصیت‌هایی که از همان ابتدا خود را مرموز نشان می‌دهند و در ابتدا و انتهای بازی شما را غافل‌گیر می‌کنند.

از نظر گیم‌پلی بازی Yakuza ۶: Song of Life دستخوش تغییراتی شده است که خب این تغییرات آن چنان به نفع بازی تمام نشده‌اند. بازی Yakuza ۶ در ظاهر یک بازی جهان‌باز است که در آن می‌توانید مراحل اصلی و فرعی را که برای‌تان تدارک دیده شده است انجام دهید و در کنارش، یک سری فعالیت‌های مختلف نیز برای بازیکنان تدارک دیده شده است.

در اولین قدم، دنیای بازی Yakuza ۶ آن چنان بزرگ نیست که شما را درگیر خود کند. البته این وسط این نکته را بگویم که محله کامورچو و هیروشیما آن چنان محله‌های بزرگی نیستند اما، در دنیای بازی Yakuza ۶ محیط‌های دیگری نیز وجود دارند که صرفا در جریان ماموریت‌های اصلی پا به آن‌ها خواهید گذاشت و دسترسی آزادانه‌ای به آن‌ها ندارید. با اینکه سگا سعی کرده است شالوده و پایه و اساس سری یاکوزا در شهر گردی را رعایت کند، اما وقت آن رسیده بود که دستی به سر و روی سری Yakuza بکشد تا کاربران بتوانند بهتر از قبل با آن ارتباط برقرار کنند.

قبل از هر چیز راجع به مبارزات بازی یا همان بخش Combat بپردازیم. شما در نقش کازوما نبرد‌های مختلفی را باید تجربه کنید و در بیشتر آن‌ها نیز باید در مقابل ده‌ها دشمن مبارزه کنید. کازوما کار‌های کاراگاه‌گونه‌اش را با خشونت انجام می‌دهد و این برای یک گیمر چیز عجیبی نیست. اما موضوعی که صحبت در مورد آن واجب است، فرم مبارزه کازوما بوده که در جذابیت بازی اهمیتی انکارناپذیر دارد. همان‌طور که گفته شد می‌توان تا حدودی مبارزات Yakuza ۶: The Song of Life را شبیه به مبارزات Sleeping Dogs دانست.

شما در Yakuza ۶ می‌توانید از چیز‌های مختلفی در مبارزات خود استفاده کنید. صندلی، چوب بیسبال، عصایی که روی زمین افتاده و به طور کلی هر چیزی که بتوان آن را بلند کرد و در یک مبارزه از آن استفاده کرد، در Yakuza ۶: The Song of Life در دسترس شماست. کازوما در مبارزات خود حتی می‌تواند از تابلو‌هایی که مقابل مغازه‌ها دیده می‌شوند استفاده کند. این که دست شما در مبارزات باز است یکی از نکات مثبت به شمار می‌رود و می‌توانید از مبارزات لذت ببرید. شما حدودا ۳۰ الی ۴۰ ساعت از بازی لذت خواهید برد و از آن به بعد امکان دارد همه چیز برایتان تکراری شود.

دلیلش را هم در ادامه متوجه می‌شوید. پس از این مدت زمان، احتمالا دیگر مبارزات نیز برایتان تکراری و خسته‌کننده شوند. البته شاید این یک نقطه ضعف هم نباشد، طبیعتا ۴۰ ساعت برای یک بازی تایم کمی نیست. علاوه بر استفاده از آیتم‌های مذکور، شما می‌توانید یقه دشمن خود را گرفته و با مشت به او ضرباتی را وارد کنید و یا وی را به سمت یک ماشین برده و سرش را به در ماشین بکوبید.

این حرکت باعث می‌شود که دشمن شما کلا ناک اوت شود. همچنین با دیوار و میز و چیز‌های دیگر نیز می‌توانید این کار را انجام دهید. توضیح این موضوع کمی سخت است و افرادی که نسخه‌های قبلی Yakuza و یا Sleeping Dogs را بازی کرده باشند متوجه منظور این مطلب می‌شوند.

در غیر این صورت، به شما پیشنهاد می‌کنم چند تریلر از بازی ببینید و یا حتی بهتر، آن را تجربه کنید! از دیگر استراتژی‌های ممکن در Yakuza ۶، این است که یک دشمن را روی زمین کوبیده و با صندلی وی را له کنید! مبارزات بازی صحنه‌های خشنی دارند و به طبع یک بازی‌باز می‌خورند! در پایان هر مبارزه شما لشکری از دشمنان را روی زمین مشاهده می‌کنید که همگی به بدترین شکل ممکن کتک خورده‌اند.

اگر کلا Yakuza را بازی نکرده‌اید هم احتمالا Sleeping Dogs را تجربه کرده‌اید. در این صورت هم کار با سیستم مبارزات Yakuza کار دشواری نخواهد بود و خیلی زود با این سیستم ارتباط برقرار خواهید کرد؛ و بدترین حالت هم، حالتی است که کلا با عناوین این سبکی آشنایی نداشته باشید که در این صورت هم مشکلی وجود ندارد!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این ۶ طرح در حوزه خدمات رفاهی، گردشگری، خدماتی و صنعتی در مناطق مختلف استان بودند.
ضامن فرمدیرکل سرمایه گذاری استان گفت: در سال گذشته ۵۲ طرح با تلاش کارگروه رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشتند.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • تصاویر قدیمی از مبارزات زنان فرانسه برای گرفتن حق رای (فیلم)
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • فرهاد آئیش: از بازی کردن در نقش‌های تاریخی می‌ترسم
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت