Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:31:20 GMT

بازی خوبی مقابل سایپا ارائه کردیم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۸۷۸۳۲

بازی خوبی مقابل سایپا ارائه کردیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کریمیان چهارشنبه‌شب در پایان مسابقه فوتبال تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سایپا اظهار داشت: امروز بازی خوبی را ارائه کردیم و موفق به پیروزی در مقابل تیم خوب سایپا شدیم.

ادامه دارد

کد خبر 4749017.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: سایپا بوشهر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر تیم فوتبال سایپا تهران اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شهرکرد شیراز بیرجند استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم

سرمربی مس رفسنجان گفت: با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: در جام حذفی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد چون شانس دیگری وجود ندارد.

وی افزود: در جام حذفی مهم نیست مقابل چه تیمی قرار می‌گیرید, بلکه مهم این است که اگر ببازید، باید کلاً جام را کنار بگذارید, لذا برای همه تیم‌های حاضر در جام بازی‌ها حساس و مهم است.

سرمربی مس رفسنجان تیم پیکان را فوق‌العاده خوب توصیف کرد و گفت: پیکان در نیم فصل دوم نتایج خوبی داشتند و نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌اند و امتیازات خوبی گرفته‌اند و در بازی قبلی لیگ نیز از ما امتیاز گرفتند.

وی با بیان اینکه بازی سختی در پیش داریم و باید خیلی خوب برای آن برنامه‌ریزی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تلاش زیادی می‌خواهیم تا از این مرحله عبور کنیم؛ با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود و دیدار فوق‌العاده سنگینی است که امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

کد خبر 747701

دیگر خبرها

  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید