Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،نشست مسوولان هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌های کشور با روسای دانشگاه‌ها، معاونین آموزشی، دبیران هیات جذب و مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های غرب کشور برگزار شد.

در این نشست که با هدف ارتقای فرایند جذب اعضای هیات علمی صورت گرفت مرادی ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و رییس کلان منطقه آمایشی غرب کشور گفت : دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ۵۱۰ نفر هیات علمی دارد که ۲۲۰ نفر از آن‌ها در ۵سال گذشته جذب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توجه به نیروی انسانی برای دستیابی یک مجموعه به پیشرفت را بسیار مهم دانست و گفت: این اهمیت در نقش اعضای هیات علمی بیشتر می‌شود و با توجه به اهمیت نیروی انسانی، کشور‌های توسعه یافته بهای بسیار زیادی برای نیروی انسانی خود می‌پردازند.

مرادی گفت:هیات‌های جذب باید به گونه‌ای عمل کنند تا کسی که صلاحیت مدرسی دانشگاه را داشته باشد، طرد نشود.

او گفت: اعضای هیات علمی علاوه بر عرصه تدریس در حوزه پژوهش، فرهنگ، مدیریت و فعالیت اجرایی نیز می‌توانند نقش داشته باشند.

 محمدعلی کی نژاد رییس هیات عالی جذب اعضای هیات علمی کشور عدم جذب را در سالیان اخیر بیشتر بخاطر رشته تحصیلی خاص، عدم وجود دانشجو، عدم توانایی علمی متقاضی و کمبود بودجه دانست و گفت:چندین فراخوان برای جذب بورسیه‌ها انجام شده و پرونده بسیاری از آن‌ها تعیین تکلیف شده است.

او  با اشاره به اینکه می‌بایست نشست‌هایی بین دانشگاه‌های هر استان برگزار شود تا مسایل محلی مربوط به خود را حل و فصل کنند گفت:دانشگاه‌ها باید همواره برای بستر سازی الگوی ایرانی اسلامی اقدام کنند.

 کی نژاد افزود: همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کرده اند و ما هم باید برای اجرای این بیانیه در حوزه جذب اقدام کنیم.

او گفت:باید در حوزه پرورش اساتید با همکاری نهاد نمایندگی اقدام کنیم تا دانشگاهی در طراز جمهوری اسلامی داشته باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری نشست اعضای هیات علمی دانشگاه‌های کشور

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم

دکتر شجاعی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ضرورت تبادل نظر و گفتگو در مورد برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی سال ۱۴۰۳، از برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌/دانشکده‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم از تاریخ ۲۹ لغایت ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ خبر داد. 
 
دکتر شجاعی با بیان اینکه این نشست به مدت سه روز در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می‌شود، گفت: مراسم افتتاحیه این نشست روز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌/دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در سالن امام علی (ع) برگزار خواهد شد. 
 
گفتنی است سخنرانی مسئولان، هم‌اندیشی معاونین، زیارت و غبارروبی ضریح مطهر حرم بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه (س)، تشرف به مسجد مقدس جمکران، بازدید از موزه دین و دنیا و ظرفیت‌های فرهنگی مذهبی شهر مقدس قم از جمله برنامه‌های این نشست سه روزه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • جای خالی مرجعیت مهارتی در سیاستگذاری‌ها/ رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای درنقشه جامع علمی کشور دیده نشده‌اند
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • برگزاری آیین بزرگداشت عطار نیشابوری در مشهد
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای