Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد فتاحی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی و پروژه‎های نیمه تمام شهرستان کاشمر در جمع خبرنگاران افزود: با پیگیری‎های صورت گرفته برخی پروژه‌های نیمه تمام در حال تکمیل است.

وی اظهار داشت: امسال با دستور استاندار و موافقت وزیر ورزش و جوانان اعتبارات خوبی در اختیار استان خراسان رضوی قرار گرفته که پیش بینی می‎شود تا پایان سال ۹۰ پروژه ورزشی افتتاح و به بهره ‎برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه امسال به اندازه هفت سال گذشته پروژه افتتاح خواهیم نمود گفت: سرانه فضای ورزشی این استان ۵۳ صدم متر مربع است  و این سرانه در کشور ۵۷ تا ۶۲ صدم مترمربع می باشد.

فتاحی با اشاره به اختصاص ۱۶ میلیارد ریال برای استخر سرپوشیده شهرستان کاشمر در سال جاری افزود: با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان به زودی ادامه عملیات عمرانی این پروژه اجرایی می شود.

وی اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه خانه جوان شهرستان کاشمر پارسال با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد و امسال با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی هشت میلیارد ریال اعتبار دارد.

وی از بهره برداری خانه جوان شهرستان کاشمر تا پایان امسال خبر داد و گفت: پیمانکار سالن ورزشی روستای قوژد نیز مشغول فعالیت است که برای تکمیل به دهیاری روستا واگذار می شود.

فتاحی ادامه داد: چمن زمین ورزشی شهر ریوش نیز آماده شده و تلاش می‎شود در هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان طی دو هفته آینده افتتاح شود.

وی از آغاز احداث یک قطعه زمین چمن مصنوعی در کاشمر خبر داد و گفت: ۱۰ خانه ورزش روستایی نیز به زودی در روستاها آماده و تجهیزات کامل به این روستاها اهدا می شود.  

وی اظهار داشت: بسیاری از اماکن ورزشی شهرستان به دلیل قدمت بسیار، فرسوده و نیازمند تعمیر و بازسازی هستند اما اعتبار تعمیرات جوابگوی این سالن‌ها نیست و باید خیرین به کمک بیایند.

فتاحی افزود: برای نظارت بر اماکن ورزشی اکیپ بازرسی تشکیل شده و در تمام شهرستانها نظارت دارد، همچنین برای تمام هیات‎های ورزشی برای اولین بار با موسسات حسابرسی قرارداد منعقد شده و تمام ورود و خروج منابع مالی هیات‎های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد مورد حسابرسی قرار می گیرد.

مرکز شهرستان ۱۹۵ هزار نفری کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان رضوی ورزش و جوانان کاشمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته

جواد اوجی امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) در حیاط هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وزارت نفت در سال ۱۴۰۲ با سرمایه‌گذاری مؤثر در بخش‌های بالادست و پایین‌دست صنعت نفت توانست پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار را به سرانجام برساند، گفت: از محل تکمیل این پروژه‌ها رشد تولید در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و به‌دنبال آن ثبت رشد اقتصادی بالای ۲۰ درصدی در بخش نفت و گاز را شاهد بودیم.

وی افزود: امسال برای سرمایه‌گذاری‌های تازه در پروژه‌های نیمه‌تمام باقی‌مانده در صنعت نفت برنامه‌ریزی جامعی شده است تا امسال هم جهش تولید مطلوبی در این صنعت داشته باشیم.

وزیر نفت تصریح کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۳ هم مانند پارسال رکوردهای مطلوبی در زمینه جهش تولید داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است