Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقه تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و سایپا در چارچوب جام حذفی فوتبال کشور چهارشنبه‌شب با نتیجه دو بر صفر به سود شاهین بوشهر خاتمه یافت.

در حالی که خبرنگاران در انتظار حضور ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا بودند، صادقی ترجیح داد که در این نشست حضور نیابد.

نشست خبری پیش از این مسابقه نیز برگزار نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4749021

منبع: مهر

کلیدواژه: سایپا بوشهر تیم فوتبال سایپا تهران ابراهیم صادقی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شهرکرد شیراز بیرجند استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرمربی فرش‌آرامحسن حسن‌زاده در لیگ برتر سال ۱۴۰۲ که با این تیم نتایج قابل قبولی هم کسب کرده‌بود، راهی لیگ عراق شد و هدایت تیم مصافی عراق را برعهده گرفت.

محسن حسن‌زاده گفت: پس از پایان فصل دو پیشنهاد از چین و عراق داشتم و در نهایت تصمیم گرفتم که به لیگ عراق بیایم.

وی درباره این انتخاب گفت: مهمترین دلیل انتخاب هدایت تیم عراقی، جدا از نزدیکی راه، زمان پایان لیگ عراق بود. این لیگ تا خرداد ماه تمام می‌شود و پس از آن می‌توانم به لیگ ایران برگردم.

حسن زاده درباره تیم جدیدش افزود:مصافی در رده ششم جدول است و با توجه به اینکه لیگ عراق مرحله پی آف دارد، امیدواریم با حضور در بین ۸ تیم برتر، در مرحله پی آف هم حضور داشته باشیم.

سرمربی جدید مصافی عراق درباره دستیارانش در این تیم گفت: تمام اعضای کادرفنی عراقی هستند، اما دو بازیکن ایرانی در این تیم حضور دارند.

وی درباره ادامه حضور خود در لیگ عراق برای فصل آینده افزود: فعلا تا پایان فصل قرارداد دارم و صحبتی در خصوص فصل آینده نکرده‌ام. باید ابتدا شرایط این تیم را در پایان فصل و پیشنهاد‌های لیگ ایران را بررسی کنم و در آن زمان تصمیم گیری می‌کنم.

 

دیگر خبرها

  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۴ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ قیمت امروز اطلس و شاهین
  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۳ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت ساینا و شاهین در بازار
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۲ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ حرکت خلاف جهت کوییک و اطلس در بازار
  • خداحافظی دیوید تیلور از تشک کشتی و ورود به MMA؛ خبری از پایان طلایی نیست!