Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان، بسیج ورزشکاران و جمعی از ورزشکاران در آستانه هفته تربیت بدنی با آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان دیدار کردند.

امام جمعه زاهدان در این دیدار اظهار داشت: گزارش اقدامات اداره کل ورزش و جوانان خوب و امیدوار کننده بود و با توجه به هزینه های انجام شده، این اقدامات جای امیدواری دارد؛ البته نیاز به تلاش بیشتر هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: هم ورزش قهرمانی و هم ورزش همگانی جایگاه خود را دارد و هر دو باید با هم پیش برود و همانگونه که می دانید ما نسبت به کشور عقب افتادگی داریم و این نشان می دهد که ما نیاز به سرمایه گذاری و تلاش بیشتر داریم.

آیت الله محامی افزود: در استان سیستان و بلوچستان با توجه به مشکلات متعدد که در برخی موارد نسبت به سایر نقاط کشور وجود دارد و گاها بیشتر هم هست مانند مشکلات اقتصادی و فرهنگی دغدغه و نگرانی زیادی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تاکید کرد: کارهایی که سبب ایجاد نقطه امید در میان مردم شود و توجه مسئولین کشور را به استعدادهای استان جلب کند برای ما از ضروریات است و باید تدبیری اندیشیده شود تا نگاه مناسبی به استان در کشور بوجود آید و یکی از این ظرفیت ها ورزش است.

وی تصریح کرد: شما عزیزان در اداره کل ورزش و جوانان باید یک نیارسنجی ورزشی از سطح استان تهیه کنید تا در موارد مختلف مانند کمک های خیرین نسبت به رفع این نیازها اقدام فرمائید.

وی بیا داشت: در زمینه پیشرفت ورزش بانوان باید با حفظ مسائل شرعی و در نظر گرفتن دغدغه ها تلاش شود تا اقدامی مناسبی انجام شود.

ادهم کرد زابلی، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار به بیان گزارشی از اقدامات این اداره کل پرداخت و گفت: سیستان و بلوچستان توانست در المپیاد ورزشی کشور ۵۱ مدال را کسب کند که این خود پیشرفت چشمگیری بوده است.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان با توجه به گسترش و پهناوری خود که رتبه یک کشور را دارد، برگزاری مسابقات ورزشی بسیار دشوار است و حضور ورزشکاران از سراسر استان برای مسابقات و آموزش کار آسانی نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما در توسعه قهرمانی با برنامه ریزی توانستیم پیشرفت مناسبی داشته و از رتبه سی و یکم به رتبه هفدهم برسیم که این جای خوشحالی دارد.

کرد زابلی تاکید کرد: اکنون استان های بزرگ و برخوردار که سرشار از تجهیزات و امکانات هستند در رتبه های پایین تر ار سیستان و بلوچستان قرار گرفتند که این جای مسرت برای جامعه ورزش استان دارد.

وی افزود: ما امسال بیش از ۱۲۶ نفر در رشته های مختلف به تیم ملی اعزام داشتیم که نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما ان شاالله طی هفته آینده ۴۰ خانه ورزش روستایی را افتتاح و تحویل روستاها خواهیم داد.

وی در پایان اظهار داشت: ما از سال ۹۳ که تنها ۳ سمن را در استان داشتیم اکنون با افتخار اعلام می کنیم که ۱۳۵ سمن مربوط به اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان است و ما در سال گذشته توانستیم جزو هیئت رئیسه سمن های کشور بشویم که پیش از آن اصلا دیده نمی شدیم.

کد خبر 4749078

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان هفته تربیت بدنی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین رادیو اربعین شهرکرد شیراز بیرجند استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت همه فعالین اجتماعی نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است

 رضا شریفی در نشست با فعالان رسانه و فضایی مجازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در سال گذشته انسجام اجتماعی با مشارکت ریش‌سفیدان و سران طوایف، رشد خوبی در استان داشته و از طرفی طرح‌های زیربنایی خوبی شروع و اعتبارات بسیاری از طرح‌ها در حوزه‌های مختلف راه‌ها، مسکن، اقتصادی و معیشتی و غیره تأمین شد.
 
 وی افزود: سیستان و بلوچستان ظرفیت دارد تا تبدیل به پدیده گردشگری کشور شود و در عید امسال هم تبدیل شد.
 
 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی نقش ویژه‌ای در معرفی ظرفیت‌های استان دارند، گفت: دشمن با هدایت سرویس‌های جاسوسی، دست به تحریک مسائل قومی و مذهبی می‌زنند تا استان از حالت انسجام خارج شود.
 
 شریفی ادامه داد: کمک اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی با شناخت دقیق از ظرفیت‌ها و نقاط آسیب، فرصت و تهدید استان می‌تواند در رشد و توسعه استان کمک کند. اگر نقدی هم انجام می‌شود، برآیند آن به رشد و توسعه استان کمک کند و به دشمن اجازه واردکردن هیچ‌گونه خللی به هدف‌گذاری‌های استان ندهد؛ چراکه مسیر استان، مسیر رشد است.

 وی ضریب دادن به مشکلات و نادیده‌گرفتن کارهای مثبت انجام شده در استان را نادرست برشمرد و خاطرنشان کرد: شیعه و سنی باید در مدیریت و توسعه استان سهیم و برای توسعه استان ید واحده باشند و در کنار انتقاد و چالش در چارچوب، به ظرفیت‌های استان ضریب داده شود.
 
 این مسئول یکی از وظایف فعالین اجتماعی را زوم کردن به مسائل اولویت‌دار استان دانست و عنوان کرد: فعالان فضای مجازی باید فضای تعاملی، تأثیرگذار و تأثیرپذیر داشته باشند؛ چراکه رسالت همه ما نشان‌دادن چهره واقعی استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • رسالت همه فعالین اجتماعی نشان‌دادن چهره واقعی سیستان و بلوچستان است
  • نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط اهالی بلوچستان+ فیلم
  • تروریست‌ها علیه اقتصاد مَکُران
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • جزئیات واژگونی لودر راهداری و فوت ۳ نفر در سیستان و بلوچستان