Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لینا هیدی بازیگری که در سریال «بازی تاج و تخت»‌ نقش سرسی لنیستر را بازی می‌کرد، کنار مایکل کین بازیگر مشهور برنده ۲ جایزه اسکار جلوی دوربین می‌رود. این دو قرار است در اقتباسی مدرن از الیور توییست نقش‌آفرینی کنند. 

در فیلم «توییست» مایکل کین نقش شخصیت منفور فاگین را بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب این است که در این فیلم لینا هیدی نقش سایکس را بازی می‌کند که در رمان چارلز دیکنز یک مرد است. 

البته همانطور که اشاره شد «توییست» اقتباسی مدرن از شاهکار دیکنز است و در آن الیور توییست هنرمندی خیابانی در لندن امروز با دوستانی کلاهبردار است که می‌خواهند تابلویی گرانقیمت را برای فاگین بدزدند. 

نقش اولیور توییست را در این اقتباس سینمایی، راف لا پسر بازیگر مشهور انگلیسی جود لا، بازی می‌کند. 

از دیگر بازیگران این فیلم‌ سینمایی می‌توان به ریتا اورا و دیوید ویلیامز اشاره کرد. 

منبع: هالیوودریپورتر / ۱۶ اکتبر

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1311469

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینمای جهان سریال خارجی سینمای جهان سریال بازی تاج و تخت ترکیه سوریه اربعین کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا پیاده روی اربعین تیم ملی فوتبال ایران رجب طیب اردوغان دونالد ترامپ حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۸۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم ستاره بازی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 10 فیلم ستاه بازی به کارگردانی و نویسندگی هاتف علیمردانی محصول سال 1398 است. یک خانواده سه نفره پس از برنده شدن در لاتاری به آمریکا مهاجرت می‌کنند. دعوا و مشاجرات فراوان زن و شوهر، باعث جدایی آنها می‌شود حال آنکه اثرات این مرافعه‌ و آسیب‌های طلاق پدر و مادر، تاثیر بسیار بدی روی دختر خانواده می‌گذارد. فرهاد اصلانی، ملیسا ذاکری، مارشال منش، هستی جوادی، مایکل مدسن، علی مصفا، شبنم مقدمی، لیندا جویز، هاوارد رسنزتین، دان لیستر، هیدی کدنبرگ، دان فورد، جان ویلر، حسن صنعتی، سامان اصلانی و سیده فاطمه شاهورانی در این فیلم مقابل دوربین معین مطلبی بازی کردند. بامداد افشار موسیقی متن این فیلم را ساخت و امیر ادیب‌پرور این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • شاهکار جدید طارمی و بیرانوند در گلف بازی؛ پرتاب عجیب چوب گلف به جای توپ + ویدئو
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • شاهکار تاریخی رونالدو در باتلاق مسکو
  • سکانس‌هایی از فیلم ستاره بازی
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون آسیا باحضور گودرزی
  • (ویدئو) خلاصه بازی چلسی ۶ - ۰ اورتون؛ شاهکار مثل پالمر
  • خلاصه بازی چلسی ۶ - ۰ اورتون؛ شاهکار مثل پالمر